Co to vlastně je SEO? Kdy by ho měla firma začít řešit? Jak se liší od offline marketingu? Čemu se při optimalizaci vyhnout? Tyto a další složité otázky pomohl účastníkům rozkrýt seminář o SEO optimalizaci, který pořádala naše společnost Fresh Services. Školení se konalo v úterý 18. listopadu v reprezentativních prostorách firmy Asseco.
Stejně jako minulé školení o Google Analytics, i seminář o SEO vedl náš specialista Petr Fidler. Celou dobu dokázal příjemným tempem a mnoha příklady z praxe udržet pozornost účastníků. Také pohotově odpovídal na zvídavé dotazy z publika. Školení se zúčastnili lidé z širokého spektra oborů, od majitele e-shopu po marketingového ředitele firmy, zabývající se robotikou a automatizací.
V závěru poznatky Petra Fidlera doplnil zakladatel Fresh Services Ondřej Prokop, který na několika konkrétních případech demonstroval, že SEO je výhodná investice, která může zněkolikanásobit tržby dosahované online.
Pokud jste školení o SEO propásli, nezoufejte. Tým Fresh Services chystá „reprízu“ seminářů o SEO i Google Analytics a zároveň úplně novou přednášku, věnovanou tentokrát PPC kampaním Adwords a Sklik. Chcete-li se zúčastnit, napište nám na office@freshservices.cz. Těšíme se na Vás!

David Mynář

David Mynář

V roce 2014 nastoupil do Freshe jako junior, od roku 2019 je jedním z partnerů. Webová analytika, strategie a práce s daty jsou jeho největší specializací. Vede celé naše marketingové oddělení.

Přihlaste se k odběru novinek

    Snídaně Future Sales ukázala, jak bude vypadat moderní B2B obchod. Zde jsou 3 poznatky, které jsem si odnesl

    Ve čtvrtek jsem navštívil snídani společnosti Future Sales na téma social selling. Snídaní provázeli zakladatelé […]

    Číst více

    Sonda do online marketingu budoucnosti

      Onoho pošmourného úterního večera dne 14.5. se kino Lucerna až po okraj zaplnilo “markeťáky”. […]

    Číst více