Sociální sítě - Facebook, Instagram a další

Sociální sítě se po raketovém nástupu staly každodenním nástrojem marketingové komunikace. Dominantním hráčem je stále Facebook, cílovou skupinu do 30 let však už dnes musíte hledat jinde – na Instagramu a Tiktoku. Odhalte potenciál, který sociálních sítě mají pro rychlou komunikaci i pro získávání cenné zpětné vazby od fanoušků a zákazníků. Ukážeme vám, jak založit profil, napsat zajímavý post, jak mu zajistit publicitu a jak se vypořádat s tzv. trolly. Nabízíme vám k tomu užitečné nástroje a doporučení od dvojice marketérů – zkušeného stratéga a kreativní instagramové specialistky.

Co vás naučíme?

  • Jak poznat tu pravou sociální síť, která se hodí pro naše účely
  • Plánování a strategie komunikace podle rámce STDC
  • Kreativa a tvorba obsahu – zaujměte na první pohled
  • Komunikace a zpětná vazba – komentáře, soukromé zprávy, jak zvládat krize a jak se vypořádat s trolly
  • Placená propagace obsahu – i s malým rozpočtem můžete oslovit tisíce občanů
  • Analytika a reporting – zjistěte, co funguje a co ne a přehledně reportujte vedení
  • Užitečné nástroje, které vám usnadní práci
  • Praktické kroky a doporučení pro lepší prezentaci vaší firmy na sociálních sítích
Objednat školení

Analytické nástroje webu

Naučíme vás využít potenciál Google Analytics a dalších webových analytických nástrojů pro lepší pochopení potřeb zákazníků. Prakticky a s příklady.

Co vše se na semináři dozvíte?

  1. Jak s analytikou začít a stanovit si vhodné cíle
  2. Kde najdete v Google Analytics nejužitečnější data a jak s nimi pracovat
  3. Jak používat Google Tag Manager, když chcete analytiku posunout dál
  4. Proč vám reportování pomocí Google Data Studio ušetří čas i peníze
  5. Jak vám Smartlook pomůže lépe poznat uživatele
  6. Kdy se vyplatí spolupracovat s agenturou a na co budete stačit sami
Objednat školení

Školit vás budou naši specialisté

Head of Marketing, Managing Partner

David Mynář

Social Media Specialist

Nicole Hubičková

Social Ads Specialist

Hanka Večerková

Google Ads, Sklik & RTB Specialist

Michaela Blechová