Analytika.net

O klientovi

Společnost ANALYTIKA s. r. o. je předním českým obchodníkem s laboratorními chemikáliemi a laboratorním vybavením. Na trhu působí od roku 1991. Mezi její klienty patří výrobní podniky, laboratoře, univerzity a výzkumné instituce nejen v Česku, ale i v zahraničí.

 

Problém, se kterým klient přišel

Digitalizovat a co nejvíce zautomatizovat prodej produktů, tvorbu obchodních nabídek a customer relationship management prostřednictví nového B2B e-shopu integrovaného s ERP Pohoda.

Naše řešení

Využili jsme e-commerce platformu CS Cart celosvětově využívanou k tvorbě rozsáhlých e-shopů, na které jsme vytvořili individuální šablonu dle námi připraveného grafického návrhu. Kromě základních komponent CS Cartu jsme zakázkově doprogramovali moduly pro:

 

  • geolokaci a z ní plynoucí oddělení prodejního procesu pro české a zahraniční zákazníky (zahraniční a čeští návštěvníci mají jinou produktovou nabídku, jiné dopravní a platební metody)
  • formulář pro vytvoření poptávky zakázkových organických a anorganických roztoků
  • vyhledávač dokumentů k jednotlivým produktům

 

Upravili jsme standardní objednávkový proces CS Cartu, aby umožňoval i zadání nezávazných poptávek a generování nabídek, které si může jejich příjemce jedním klikem vygenerovat do PDF. Rozhraní zákaznické zóny umožňuje také vyjednávání o nabídkách a jejich průběžnou úpravu ze strany klienta.

 

Informace o všech fázích obchodního procesu jsou synchronizovány s ERP Pohoda. Díky tomu má klient detailní přehled o skladové zásobě a zároveň veškeré informace o obchodních aktivitách na jednom místě.

analytika.net

Navštívit web

Ukázky e-shopu

Dosažené výsledky a další postup

Po několika týdnech provozu má e-shop desítky pravidelně objednávajících zákazníků. K dosažení tohoto stavu pomohla i naše personalizovaná e-mailingová kampaň, kterou jsme v rámci projektu nastartovali.

 

Priority pro následující měsíce jsou následující:

  1. Důkladněji optimalizovat nákupní proces z pohledu user-experience, aby byl pro zákazníky Analytiky ještě příjemnější.
  2. Nastartovat pravidelnou e-mailovou komunikaci se zákazníky.
  3. Podpořit prodej na zahraničních trzích prostřednictvím online marketingových aktivit.