Marmelády Šafránka

Představení klienta

Šafránka je rodinný řemeslný výrobce marmelád a džemů. Zaměřuje se na výrobu špičkových džemů a marmelád s vysokým podílem ovoce, v nabídce má také čatní. Produkty Šafránka pravidelně bodují na soutěžích a citronovou marmeládu Šafránka dokonce snídá i britská královna. A my se královně vůbec nedivíme, vždyť tato čtvrtkilová marmeláda se vyrábí z kila čerstvých citronů, správného množství cukru, trochu rumu a špetky máty. Příznivci tradičních džemů si můžou pochutnat třeba na borůvkovém, malinovém nebo rebarborovém.

Problém, se kterým klient přišel

Ve srovnání s off-line i on-line maloobchodními kanály (Rohlík.cz, Billa a další) rostou tržby e-shopu příliš pomalu.

Naše řešení

V rámci přípravy na kampaň náš kreativní tým vytvořil pro podzimní a vánoční kampaň v ateliéru fotografie produktů s doplňky, které zdůraznily množství ovoce v džemech. Tyto fotografie byly použity při prvním oslovení uživatelů na Facebooku a Instagramu. Pro retargeting jsme využili carousely s produktovými informacemi, které uživatele více vedly k nákupu.

 

Jako hlavní kanál pro kampaň nástroj jsme zvolili Facebook s cílením na ženy z větších měst, které se zajímají o prémiové a přírodní produkty. Toto hlavní cílení jsme doplnili alternativními, například “lookalike” publikem – tedy uživateli, na které Facebook cílí na základě podobnosti se současnými návštěvníky webu. Díky sběru dat o publiku jsme od druhého měsíce kampaně mohli zvýšit podíl retargetingu a tím i návratnost kampaně.

Výsledky & další kroky

  • Nárůst tržeb e-shopu o 80 %
  • ROAS: 300 % již na začátku kampaně

 

Kampaň jsme v letošním roce rozšířili také o vyhledávač Google a Nákupy a v roce 2021 plánujeme rozvoj on-line marketingu podle společně zpracované podrobné vícekanálové strategie. Spolupracujeme také na dalším rozvoji e-shopu.