facebook-timeline-6001Také pořád tápete nad správnými rozměry profilových fotek u svých Facebook stránek? Připravili jsme pro vás velmi jednoduchý obrázkový návod jak se s různými rozměry vypořádat. Pokračujte dále ve čtení…
 
 

 
1) COVER PHOTO / úvodní fotka – 851 x 315 px

FS-cover-foto851x315

Cover photo (česky “úvodní fotka”) – jde o největší širokoúhlou fotografii zcela nahoře v profilu. V ideálním případě by měla mít rozměry 851 x 315 bodů.
Můžete zde nahrát jakýkoli formát, ale Facebook vám z něj vždy z vyrobí JPEG. Facebook automaticky obrázky komprimuje, je tedy nutné si otestovat jak vypadá a pořádně zkontrolovat jeho kvalitu, aby nevznikl nějaký velký “miš-maš”.
!!! POZOR – Obrázek nesmí obsahovat řadu věcí:

  • Konkrétní cenové či nákupní informace
  • Informace o slevě
  • Výzvu ke stažení
  • Kontaktní informace jako je webová adresa, e-mail, poštovní adresy – vše co patří do About
  • Odkazy/upozornění na Like/Líbí či Sdílej/Share nebo jakékoli další prvky Facebooku
  • Nesmí být zavádějící, podvodný, lživý a nesmí porušovat autorská práva
  • Nesmíte fanoušky vybízet k tomu, aby si vaši profilovou fotku nahrávali do své osobní Timeline profilovky

2) PROFILE PICTURE / profilová fotka – 160 x 160 px (nahrávána musí být min. 180x180px)

FB-cover-foto-profile-foto-atd

PROFILE PHOTO (v české verzi profilový obrázek) je čtvercový obrázek, který zasahuje částečně do úvodní fotky. Ve své zmenšení podobě (miniatuře) se zobrazuje pak i u každého příspěvku a akce dané stránky jako vaše logo. Tento obrázek musí mít minimální rozměr 160 x 160 bodů. (nahrávána musí být min. 180x180px)
Facebook z něj automaticky vytvoří náhledové “logo”. Opět můžete nahrát jakýkoli formát obrázku, Facebook jej sám upraví do JPEG.
3) APP IMAGE / obrázky aplikací – 111 x 74 px

app-image-111x74

Pokud byste si chtěli pohrát i s obrázky aplikací, pak je třeba připravit rozměry ikonek ve velikosti 111 x 74 bodů.
!!! Pokud si chcete ověřit obrázek zda splňuje pravidla a neodporuje podmínkám Facebooku, je možné to učinit v tomto nástroji: 
https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay
Pokud by vás zajímaly další rozměry jako je například timeline preview, video preview a další, podívejte se na následující odkaz: http://www.techwyse.com/blog/infographics/facebook-cheat-sheetsize-and-dimensions/

Ondřej Prokop

Ondřej Prokop

zakladatel a jednatel Freshe

Přihlaste se k odběru novinek

    Snídaně Future Sales ukázala, jak bude vypadat moderní B2B obchod. Zde jsou 3 poznatky, které jsem si odnesl

    Ve čtvrtek jsem navštívil snídani společnosti Future Sales na téma social selling. Snídaní provázeli zakladatelé […]

    Číst více

    Sonda do online marketingu budoucnosti

      Onoho pošmourného úterního večera dne 14.5. se kino Lucerna až po okraj zaplnilo “markeťáky”. […]

    Číst více

    Data Restart 2019 upozornil, že jen na datech skvělou firmu nepostavíte

    Druhé dubnové pondělí se do Divadle Pod Palmovkou uskutečnila konference Data Restart 2019. Už úvodní keynote […]

    Číst více