Školení na Google Analytics
Ve středu 17.9.2014 pořádala naše společnost Fresh Services školení na používání statistického nástroje pro sledování návštěvnosti na webu – Google Analytics. Tento nástroj vkládáme do každého námi vytvořeného webu a v základu ho představujeme klientům i v rámci školení na redakční systém. Cílem tohoto tří-hodinového školení Google Analytics však bylo nejen přiblížit běžné užívání tohoto nástroje, ale celkově vysvětlit pojmy a informovat komplexně o jeho možnostech a funkcích.
Školitelem byl Ing. Petr Fidler, který je kmenovým zaměstnancem naší společnosti. Ve své každodenní práci se zaměřuje jak na analytiku tak také na komplexní vývoj webů a jejich optimalizaci pro vyhledávače. Své zkušenosti sbíral také v přední české agentuře H1.cz, která se zabývá online marketingem. Ve výkladu Petra občas doplňoval jeho kolega Ing. Ondřej Prokop, který Google Analytics zná především z obchodního hlediska a občas tak vypíchl zajímavost, která byla na míru šitá přítomným účastníkům.
Školení probíhalo v příjemných prostorách Asseco Solutions na Zeleném pruhu – Praha 4. Pro 10 účastníků z řad našich klientů byly připraveny nejen zajímavé informace ale také chutné občerstvení. Cílem naší společnosti je v těchto školeních pokračovat a to nejen pro naše klienty ale také pro širokou veřejnost. Dalšími tématy by měl být náhled do oblastí SEO, PPC, Remarketing či Facebook. Pokud jste propásli termín na školení Google Analytics, nezoufejte! I toto školení plánujeme v horizontu několika měsíců zopakovat.
Děkujeme za účast přednášejícím i našim klientům a budeme se těšit brzy na shledanou u dalšího podobné akce pořádané společností Fresh Services.
Radim Bílý
-
Naši klienti se občas ptají, jaký podíl má ve vyhledávačích...
-
Jak na Lead generation pomocí Facebook Ads (Meta Ads)?
Lead generation je proces hledání potenciálních zákazníků a jejich následné... -
Rok 2022 v marketingu: Umělá inteligence, automatizace a tápající Meta
Jestli je možné na něco v marketingu spolehnout, jsou to neustálé...