Školení na Google Analytics

Ve středu 17.9.2014 pořádala naše společnost Fresh Services školení na používání statistického nástroje pro sledování návštěvnosti na webu – Google Analytics. Tento nástroj vkládáme do každého námi vytvořeného webu a v základu ho představujeme klientům i v rámci školení na redakční systém. Cílem tohoto tří-hodinového školení Google Analytics však bylo nejen přiblížit běžné užívání tohoto nástroje, ale celkově vysvětlit pojmy a informovat komplexně o jeho možnostech a funkcích.

Školitelem byl Ing. Petr Fidler, který je kmenovým zaměstnancem naší společnosti. Ve své každodenní práci se zaměřuje jak na analytiku tak také na komplexní vývoj webů a jejich optimalizaci pro vyhledávače. Své zkušenosti sbíral také v přední české agentuře H1.cz, která se zabývá online marketingem. Ve výkladu Petra občas doplňoval jeho kolega Ing. Ondřej Prokop, který Google Analytics zná především z obchodního hlediska a občas tak vypíchl zajímavost, která byla na míru šitá přítomným účastníkům.
Školení probíhalo v příjemných prostorách Asseco Solutions na Zeleném pruhu – Praha 4. Pro 10 účastníků z řad našich klientů byly připraveny nejen zajímavé informace ale také chutné občerstvení. Cílem naší společnosti je v těchto školeních pokračovat a to nejen pro naše klienty ale také pro širokou veřejnost. Dalšími tématy by měl být náhled do oblastí SEO, PPC, Remarketing či Facebook. Pokud jste propásli termín na školení Google Analytics, nezoufejte! I toto školení plánujeme v horizontu několika měsíců zopakovat.
Děkujeme za účast přednášejícím i našim klientům a budeme se těšit brzy na shledanou u dalšího podobné akce pořádané společností Fresh Services.

Radim Bílý

Radim Bílý

Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.

Přihlaste se k odběru novinek

    Platební brána Stripe - proč ji (ne)nasadit na váš web?

    Platební brána Stripe – proč ji (ne)nasadit na váš web?

    Platební brány usnadňují život milionům podnikatelů, kteří prodávají přes internet. Umožňují jednoduché a okamžité inkaso […]

    Číst více
    Jak se vzdělávat v marketingu? Radim prozradil své zdroje

    Jak se vzdělávat v marketingu? Radim prozradil své zdroje

    Jedna z cest, jak uspět ve světě marketingu, je včas rozpoznat nové příležitosti a vědět, […]

    Číst více
    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Spousta e-shopistů nemění ceny několik let a maximálně občas poskytuje slevy. Přitom práce s cenotvorbou […]

    Číst více