SEO je umění, ve kterém nejlépe uspějete se selským rozumem
Co to vlastně je SEO? Kdy by ho měla firma začít řešit? Jak se liší od offline marketingu? Čemu se při optimalizaci vyhnout? Tyto a další složité otázky pomohl účastníkům rozkrýt seminář o SEO optimalizaci, který pořádala naše společnost Fresh Services. Školení se konalo v úterý 18. listopadu v reprezentativních prostorách firmy Asseco.
Stejně jako minulé školení o Google Analytics, i seminář o SEO vedl náš specialista Petr Fidler. Celou dobu dokázal příjemným tempem a mnoha příklady z praxe udržet pozornost účastníků. Také pohotově odpovídal na zvídavé dotazy z publika. Školení se zúčastnili lidé z širokého spektra oborů, od majitele e-shopu po marketingového ředitele firmy, zabývající se robotikou a automatizací.
V závěru poznatky Petra Fidlera doplnil zakladatel Fresh Services Ondřej Prokop, který na několika konkrétních případech demonstroval, že SEO je výhodná investice, která může zněkolikanásobit tržby dosahované online.
Pokud jste školení o SEO propásli, nezoufejte. Tým Fresh Services chystá „reprízu“ seminářů o SEO i Google Analytics a zároveň úplně novou přednášku, věnovanou tentokrát PPC kampaním Adwords a Sklik. Chcete-li se zúčastnit, napište nám na office@freshservices.cz. Těšíme se na Vás!
David Mynář
-
Náš partner, společnost Httpool, pořádala tento měsíc svou každoroční konferenci...
-
KPMG Data Festival 2021 ukázal, že i malé firmy můžou využívat data efektivněji
Na KPMG Data Festival jsem zamířil poprvé. Zaujaly mě některé... -
Snídaně Future Sales ukázala, jak bude vypadat moderní B2B obchod. Zde jsou 3 poznatky, které jsem si odnesl
Ve čtvrtek jsem navštívil snídani společnosti Future Sales na téma...