Zúčastnili jsme se školení PPC v H1.cz
Stejně jako všechny ostatní oblasti internetového marketingu i PPC reklama je velmi komplexní oblast, která nesmí být brána na lehkou váhu a, pokud ji chcete dělat maximálně efektivně, musíte se také neustále vzdělávat a prohlubovat si své znalosti. A co by mohlo být lepší, než čerpat tyto nové znalosti od jedné z největších firem v oboru?
Účastnil jsem se tento a minulý týden školení PPC reklamy ve společnosti H1.cz, která spolupracovala a stále spolupracuje s velkými klienty typu Heureka, Slevomat, Home Credit a mnohými dalšími. Lekce vedl pan Erfányuk zastávající pozici Performance Advertising Consultant, který dříve pracoval přímo pro společnost Seznam.cz a nyní se věnuje správě PPC kampaní právě pro takové klienty, jako jsem psal výše.
Procházeli jsme společně PPC kampaně od úplných základů, abychom si plně připomněli a možná i objevili veškeré možnosti, které tyto velké reklamní platformy nabízejí. Lektor se s námi podělil o klíčové tipy a triky při zakládání a vedení inzerce takovým způsobem, který se osvědčil i v těch nejnáročnějších oborech a při té nejtěžší konkurenci. Triky, jak zefektivnit klientům propagaci a zároveň snižovat jejich náklady na kampaň, určitě využijeme i my.
Neméně zajímavé byly i poznatky o správném provedení remarketingu. Prakticky řečeno, jak klientům získat zákazníky, o které by jinak přišli. Určitě se rád zúčastním další série školení, neboť se takto dozvíte užitečné informace, které jinde nezískáte, a které jsou hlavně ověřené praxí.
David Mynář
-
26. 9. 2022Náš partner, společnost Httpool, pořádala tento měsíc svou každoroční konferenci...
-
14. 10. 2021
KPMG Data Festival 2021 ukázal, že i malé firmy můžou využívat data efektivněji
Na KPMG Data Festival jsem zamířil poprvé. Zaujaly mě některé... -
20. 8. 2019
Snídaně Future Sales ukázala, jak bude vypadat moderní B2B obchod. Zde jsou 3 poznatky, které jsem si odnesl
Ve čtvrtek jsem navštívil snídani společnosti Future Sales na téma...