Jak správně nasdílet přístup do Google Analytics?

Marketing, SEO, PPC, sociální sítě

I když se Google snaží sdílení Analytics co nejvíce usnadnit, mnoho našich klientů i dalších uživatelů si neví rady a v mnoha možnostech se ztrácí. Pojďme se společně podívat, jak na to.
Důležité upozornění: Nikdy nesdělujte jiné osobě své přístupy do účtu (třeba kvůli tomu, aby nastavení provedl sám). Je to nebezpečné!

1. Přihlaste se do svého účtu Google Analytics

GA prihlaseni

2. Klikněte na položku „Správce“ na horním okraji stránky

 screen01

3. Vyberte ze seznamu „Správa uživatelů“

Obvykle stačí přidat oprávnění na úrovni práce s daty, úrovně „služba“ a „účet“ jsou určeny webmasterovi či vlastníkovi stránky.
screen02
 

4. Vyplňte e-mail do kolonky a přiřaďte mu oprávnění

E-mail nemusí mít doménu google.com, ale musí být u Googlu zaregistrovaný. Naštěstí registrace je velmi snadná. Pokud chcete, aby uživatel (například Fresh) mohl nastavit cíle a filtry, zvolte možnost „Edit“, případně „Manage users“, abychom mohli přidat také kolegy, kteří na projektu pracují. Pak už stačí jen kliknout na tlačítko „Přidat“. Doporučujeme také zaškrtnout upozornění přidaného uživatele mailem.
screen03
Snadné, že?

David Mynář
Spolumajitel agentury a marketingový nadšenec. Jeho srdcovými klienty jsou Bioderma a Metrostav Development, nejraději píše o strategii a webové analytice. V kanceláři ho kromě pracovního stolu nejčastěji najdete u kávovaru.