Jak správně nasdílet přístup do Google Analytics?
I když se Google snaží sdílení Analytics co nejvíce usnadnit, mnoho našich klientů i dalších uživatelů si neví rady a v mnoha možnostech se ztrácí. Pojďme se společně podívat, jak na to.
Důležité upozornění: Nikdy nesdělujte jiné osobě své přístupy do účtu (třeba kvůli tomu, aby nastavení provedl sám). Je to nebezpečné!
1. Přihlaste se do svého účtu Google Analytics
2. Klikněte na položku „Správce“ na horním okraji stránky
3. Vyberte ze seznamu „Správa uživatelů“
Obvykle stačí přidat oprávnění na úrovni práce s daty, úrovně „služba“ a „účet“ jsou určeny webmasterovi či vlastníkovi stránky.
4. Vyplňte e-mail do kolonky a přiřaďte mu oprávnění
E-mail nemusí mít doménu google.com, ale musí být u Googlu zaregistrovaný. Naštěstí registrace je velmi snadná. Pokud chcete, aby uživatel (například Fresh) mohl nastavit cíle a filtry, zvolte možnost „Edit“, případně „Manage users“, abychom mohli přidat také kolegy, kteří na projektu pracují. Pak už stačí jen kliknout na tlačítko „Přidat“. Doporučujeme také zaškrtnout upozornění přidaného uživatele mailem.
Snadné, že?
David Mynář
-
15. 6. 2023Naši klienti se občas ptají, jaký podíl má ve vyhledávačích...
-
30. 1. 2023
Jak na Lead generation pomocí Facebook Ads (Meta Ads)?
Lead generation je proces hledání potenciálních zákazníků a jejich následné... -
11. 1. 2023
Rok 2022 v marketingu: Umělá inteligence, automatizace a tápající Meta
Jestli je možné na něco v marketingu spolehnout, jsou to neustálé...