I když se Google snaží sdílení Analytics co nejvíce usnadnit, mnoho našich klientů i dalších uživatelů si neví rady a v mnoha možnostech se ztrácí. Pojďme se společně podívat, jak na to.
Důležité upozornění: Nikdy nesdělujte jiné osobě své přístupy do účtu (třeba kvůli tomu, aby nastavení provedl sám). Je to nebezpečné!

1. Přihlaste se do svého účtu Google Analytics

GA prihlaseni

2. Klikněte na položku “Správce” na horním okraji stránky

 screen01

3. Vyberte ze seznamu “Správa uživatelů”

Obvykle stačí přidat oprávnění na úrovni práce s daty, úrovně “služba” a “účet” jsou určeny webmasterovi či vlastníkovi stránky.
screen02
 

4. Vyplňte e-mail do kolonky a přiřaďte mu oprávnění

E-mail nemusí mít doménu google.com, ale musí být u Googlu zaregistrovaný. Naštěstí registrace je velmi snadná. Pokud chcete, aby uživatel (například Fresh) mohl nastavit cíle a filtry, zvolte možnost “Edit”, případně “Manage users”, abychom mohli přidat také kolegy, kteří na projektu pracují. Pak už stačí jen kliknout na tlačítko “Přidat”. Doporučujeme také zaškrtnout upozornění přidaného uživatele mailem.
screen03
Snadné, že?

David Mynář

David Mynář

V roce 2014 nastoupil do Freshe jako junior, od roku 2019 je jedním z partnerů. Webová analytika, strategie a práce s daty jsou jeho největší specializací. Vede celé naše marketingové oddělení.

Přihlaste se k odběru novinek

    Platební brána Stripe - proč ji (ne)nasadit na váš web?

    Platební brána Stripe – proč ji (ne)nasadit na váš web?

    Platební brány usnadňují život milionům podnikatelů, kteří prodávají přes internet. Umožňují jednoduché a okamžité inkaso […]

    Číst více
    Jak se vzdělávat v marketingu? Radim prozradil své zdroje

    Jak se vzdělávat v marketingu? Radim prozradil své zdroje

    Jedna z cest, jak uspět ve světě marketingu, je včas rozpoznat nové příležitosti a vědět, […]

    Číst více
    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Spousta e-shopistů nemění ceny několik let a maximálně občas poskytuje slevy. Přitom práce s cenotvorbou […]

    Číst více