Hashtag „#“ symbol, který hýbe informacemi

Setkáváte se s tímto znakem a nevíte přesně, jaký má význam? Jak to vlastně celé funguje? Tento symbol je hojně využíván k jednoznačnému označení článků, dokumentů a klíčových či podstatných slov. Znak, který hýbe světem informací a umisťuje se před dané slovo.  Napomáhá dát k nesetříděnému proudu zpráv, které kolují sociálními sítěmi smysl. Hashtagy tedy mohou uspořádat ohromné množství dat procházejících skrz kanál a tím nám napomáhají k lepšímu indexování obsahu ve vyhledávání různých témat. Hashtagy jsou tak praktické řešení, jak třídit data v neorganizovaných proudech informací a tím rovněž budovat vlákna informací a komunity.

Hashtagy se dají využít nejen pro zábavu a komunikaci, ale slouží také jako nástroj k shromáždění informací ohledně různých krizí a katastrof, které postihují náš svět.  Hashtagy se také staly neodmyslitelnou součástí světa Twitteru. „#“ pro označení skupin nebo komunit, značek a témat.

Freshreakce: Jestliže chcete začít používat hashtagy, stačí před klíčová slova ve svých tweetech napsat symbol #. Používání vhodných hashtagů ve svých tweetech také pomáhá dalším uživatelům Twitteru najít vaše tweety mnohem snadněji.

A co bylo vyhledávané nejvíce v minulém týdnu? Návrat do budoucnosti #backtothefuture


Oblíbené hashtagy nebo o čem se právě klábosí v naši malé zemi naleznete  na www.klaboseni.cz.

Radim Bílý

Radim Bílý

Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.

Přihlaste se k odběru novinek

    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Spousta e-shopistů nemění ceny několik let a maximálně občas poskytuje slevy. Přitom práce s cenotvorbou […]

    Číst více
    TikTok je trend. Jaké jsou jeho možnosti pro propagaci turistiky?

    TikTok je trend. Jaké jsou jeho možnosti pro propagaci turistiky?

    TikTok je v současné době jedna z nejpopulárnějších aplikací aplikacích na trhu. Aktivní uživatel zde […]

    Číst více
    Proměňte Facebook a Instagram v obchodní kanály umožňující prodávat ve velkém

    Proměňte Facebook a Instagram v obchodní kanály umožňující prodávat ve velkém

    Facebook a jeho mladší bratr Instagram nabízí podnikatelům stále více možností, jak přes ně prodávat […]

    Číst více