Školení PPC tuningu

Marketing, SEO, PPC, sociální sítě

V pátek 11.3. jsem se po roce zúčastnil dalšího populárního školení, tentokrát školení PPC tuningu od Petry Větrovské, která se PPC marketingu věnuje již celkem 10 let a v České republice patří mezi nejznámější a nejdoporučovanější expertky vůbec. Začínala ve společnosti Dobrý web, načež dělala také pro H1.cz, kde vedla PPC oddělení a dohlížela nad kampaněmi pro velké české i mezinárodní korporace.
Osobně si myslím, že mám na všechny podobné vzdělávací akce poměrně vysoké nároky, asi hlavně kvůli tomu, že online marketing je mým největším koníčkem a trávím docela dost hodin ve svém volném čase četbou mnoha různých zdrojů, blogů, knížek, sledováním videí a podobně. Snadno tedy vidím, co je opravdu praktické a užitečné, a co jsou jen „řeči okolo“, což bývá většinou více než půlka času. V případě školení od P. Větrovské tomu bylo naopak a musím skutečně chválit.
Celých 7 hodin v učebně, kde školení probíhalo, se neslo v duchu praktických, zajímavých a hodnotných informací či příkladů, které všem přítomným mnohdy rozšířily obzory, a stejně tak si většina z nás alespoň jednou či dvakrát za den prošla oním AHA-momentem, kdy nám „Větrovka“ (jak si sama přezdívá) ukázala nějakou metodu, která by nás samotné nejspíše nenapadla.
Některé z nejzajímavějších témat byly například:

  • inzerování na neobvyklá klíčová slova, u kterých nebývá tak vysoká konkurence
  • tvorba relevantnějšího obsahu, který zajišťuje lepší dojem uživatelů i hodnocení PPC systémů
  • určení cenové strategie inzerenta
  • Nákupy Google a Produktové kampaně Skliku aneb jak je efektivně nastavovat
  • pomocné nástroje jako Auction Insights, ppcHIT a jiné

A mnoho, mnoho dalšího. Všechny zajímavosti by vydaly na jednu menší knížku, proto určitě doporučuji, abyste se příště školení také zúčastnili, pokud Vás toto téma zajímá. Jedinou nevýhodou pro některé z našich čtenářů je to, že je zapotřebí být s PPC reklamou poměrně dobře obeznámen, abyste vše, co Větrovka školí, mohli využít. 🙂

David Mynář
Spolumajitel agentury a marketingový nadšenec. Jeho srdcovými klienty jsou Bioderma a Metrostav Development, nejraději píše o strategii a webové analytice. V kanceláři ho kromě pracovního stolu nejčastěji najdete u kávovaru.