Poznejte Davida a Nicolase, kteří vás budou školit na Fresh školení 30. června
Ti, kteří v posledních měsících navštívili nějakou naši Fresh snídani či školení, možná již Davida a Nicolase znají. Pro vás ostatní si je krátce představíme, abyste věděli, že Fresh školení 30. června 2017 s nimi bude vážně přínosné. Oba dva totiž mají zajímavé marketingové zkušenosti z Freshe i mimo něj.
David Mynář
David ve Freshi zaštituje veškeré marketingové kampaně našich klientů. Je s klienty v pravidelném kontaktu a stará se o hladký průběh kampaní, aby klientům přinášely co nejvíce radosti. Podílí se také na tvorbě strategií kampaní, aby použité nástroje co nejlépe využily často dost napjatý rozpočet. Nástrojům online marketingu se věnoval i během studia na VŠE a v diplomce srovnával jejich efektivitu na pořádně velkém vzorku z Freshe – půl milionu kliknutí. Marketing si vyzkoušel i na straně médií jako šéfredaktor a manažer inzerce studentského časopisu iList.
Nicolas Vrba
Nicolas neoslňuje jen svým hustým plnovousem, ale také svými marketingovými dovednostmi. Stará se o praktickou správu klientských kampaní. Celé dny bývá položen v Google Analytics, Google Adwords, Skliku, Facebook Business Manageru a kontroluje, jestli všechny kampaně běží, jak mají. Mimo fresh je také vášnivým fandou eCommerce. Provozuje také několik vlastních e-shopů, z nichž jeden prodává erotické pomůcky. S výkonnostním marketingem je tedy v kontaktu na denní bázi a vydělává prostřednictvím něj peníze sobě i klientům Freshe.
Neváhejte proto a přihlaste se na Fresh školení ještě dnes.
Radim Bílý
-
Naši klienti se občas ptají, jaký podíl má ve vyhledávačích...
-
Jak na Lead generation pomocí Facebook Ads (Meta Ads)?
Lead generation je proces hledání potenciálních zákazníků a jejich následné... -
Rok 2022 v marketingu: Umělá inteligence, automatizace a tápající Meta
Jestli je možné na něco v marketingu spolehnout, jsou to neustálé...