Poznejte Davida a Nicolase, kteří vás budou školit na Fresh školení 30. června

Ti, kteří v posledních měsících navštívili nějakou naši Fresh snídani či školení, možná již Davida a Nicolase znají. Pro vás ostatní si je krátce představíme, abyste věděli, že Fresh školení 30. června 2017 s nimi bude vážně přínosné. Oba dva totiž mají zajímavé marketingové zkušenosti z Freshe i mimo něj.
 

David Mynář

David ve Freshi zaštituje veškeré marketingové kampaně našich klientů. Je s klienty v pravidelném kontaktu a stará se o hladký průběh kampaní, aby klientům přinášely co nejvíce radosti. Podílí se také na tvorbě strategií kampaní, aby použité nástroje co nejlépe využily často dost napjatý rozpočet. Nástrojům online marketingu se věnoval i během studia na VŠE a v diplomce srovnával jejich efektivitu na pořádně velkém vzorku z Freshe –  půl milionu kliknutí. Marketing si vyzkoušel i na straně médií jako šéfredaktor a manažer inzerce studentského časopisu iList.
DavidMynar
 

Nicolas Vrba

Nicolas neoslňuje jen svým hustým plnovousem, ale také svými marketingovými dovednostmi. Stará se o praktickou správu klientských kampaní. Celé dny bývá položen v Google Analytics, Google Adwords, Skliku, Facebook Business Manageru a kontroluje, jestli všechny kampaně běží, jak mají. Mimo fresh je také vášnivým fandou eCommerce. Provozuje také několik vlastních e-shopů, z nichž jeden prodává erotické pomůcky. S výkonnostním marketingem je tedy v kontaktu na denní bázi a vydělává prostřednictvím něj peníze sobě i klientům Freshe.
Nicolas Vrba
 
Neváhejte proto a přihlaste se na Fresh školení ještě dnes.

Radim Bílý

Radim Bílý

Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.

Přihlaste se k odběru novinek

    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Spousta e-shopistů nemění ceny několik let a maximálně občas poskytuje slevy. Přitom práce s cenotvorbou […]

    Číst více
    TikTok je trend. Jaké jsou jeho možnosti pro propagaci turistiky?

    TikTok je trend. Jaké jsou jeho možnosti pro propagaci turistiky?

    TikTok je v současné době jedna z nejpopulárnějších aplikací aplikacích na trhu. Aktivní uživatel zde […]

    Číst více
    Proměňte Facebook a Instagram v obchodní kanály umožňující prodávat ve velkém

    Proměňte Facebook a Instagram v obchodní kanály umožňující prodávat ve velkém

    Facebook a jeho mladší bratr Instagram nabízí podnikatelům stále více možností, jak přes ně prodávat […]

    Číst více