Ulehčete si práci s dynamickými reklamami
Potřebujete založit vyhledávací kampaň, ale nevíte jaká klíčová slova použít nebo nemáte dostatek času? S tím vám mohou pomoci dynamické reklamy ve vyhledávání (DSA). Když víte na co si dát pozor, základní založení je pak hračka.
Důležité je mít dobře strukturovaný web. U DSA kampaně nepotřebujete vytvářet klíčová slova ani titulky u inzerátu. Toto všechno za vás udělají dynamické reklamy, které si nadpisy a vstupní stránky generují z obsahu vašeho webu, základ je mít dobře popsané titulky stránek.
Jak postupovat při založení kampaně
Založení je podobné jako u vyhledávací kampaně. Nezapomeňte akorát povolit dynamické reklamy ve vyhledávání, vyplnit doménu webu a zadat jazyk.
Po uložení kampaně si sami zvolíte na jaké stránky webu chcete cílit. Pokud chcete obsáhnout celý web, stačí vám k tomu pouze jedna sestava, kde si zaškrtnete “všechny webové sránky”.
Pokud máte více času, doporučuji si založit několik sestav, které budete mít rozdělené podle kategorií nebo můžete cílit na konkrétní stránky webu. Budete pak mít větší přehled o výkonu kampaně a inzeráty můžete přizpůsobit dané kategorii.
Několik praktických tipů
- Když máte správně založenou kampaň, reklamy se začnou zobrazovat skoro ihned. Ze začátku je potřeba pravidelně sledovat vyhledávací výrazy a nerelevantní vyloučit z kampaně.
- Nezapomeňte vyloučit URL adresy vašeho webu, které s vaší propagovanou službou nemají nic společného a jsou to obecné informace jako obchodní podmínky, ochrana osobních údajů nebo kontakty. Předejdete tím, že se vám reklamy budou zobrazovat třeba na otevírací dobu.
- Když cílíte reklamy na celý web, vytvořte obecný brandový inzerát. Nikdy dopředu nevíte na jaký vyhledávací dotaz se vaše reklama zobrazí.
- Přidejte do kampaně rozšíření o podstránky, úryvky a telefon. Inzeráty jsou poté mnohem viditelnější, tudíš atraktivnější pro potenciálního klienta.
- Relevantní nebo konverzní klíčová slova z vyhledávacích dotazů si přidejte do vyhledávací kampaně.
DSA kampaň mívá zpravidla horší výsledky než “klasická” vyhledávací kampaň, na druhou stranu bývá průměrná cenu za proklik nižší. V jedné sestavě vám může obsáhnout celý web a zachytit nová klíčová slova, která by vás ani nemusela napadnout. Založení kampaně není tak časově náročné a ještě vám může pomoci vychytat ostatní vyhledávací kampaně v účtu.
-
Naši klienti se občas ptají, jaký podíl má ve vyhledávačích...
-
Jak na Lead generation pomocí Facebook Ads (Meta Ads)?
Lead generation je proces hledání potenciálních zákazníků a jejich následné... -
Rok 2022 v marketingu: Umělá inteligence, automatizace a tápající Meta
Jestli je možné na něco v marketingu spolehnout, jsou to neustálé...