Cílíte na řidiče? Oslovte je reklamou v navigaci Waze
Pro koho jsou Waze Ads vhodné?
Jaké jsou výhody Waze Ads?
Zatímco na Facebooku a v klasických vyhledávačích panuje nelítostná konkurence, Waze je zatím pro většinu inzerentů neprobádaná oblast. Skvělých výsledků proto můžete dosáhnout i s omezeným rozpočtem. Waze má navíc nízké vstupní náklady a relativně nízkou náročnost na správu kampaně, pro základní test účinnosti kampaně vám budou stačit jednotky tisíc korun. Zároveň budete vědět, jestli peníze investujete efektivně. V reálném čase si totiž můžete ověřit nejen počet oslovených řidičů, ale také kolik řidičů nastavilo jako cíl cesty váš podnik. Naopak nevýhodou, se kterou musíte počítat, je omezená možnost cílení. Cílit totiž můžete pouze na všechny řidiče v nastaveném okolí podniku bez rozdílu jejich demografie a chování. Rozsáhlejší možnosti mají až větší inzerenti.
David Mynář
Chcete zacílit reklamu na řidiče v okolí vaší pobočky? Napište nám!
-
Naši klienti se občas ptají, jaký podíl má ve vyhledávačích...
-
Jak na Lead generation pomocí Facebook Ads (Meta Ads)?
Lead generation je proces hledání potenciálních zákazníků a jejich následné... -
Rok 2022 v marketingu: Umělá inteligence, automatizace a tápající Meta
Jestli je možné na něco v marketingu spolehnout, jsou to neustálé...