Buďte pánem svého času!

Ostatní

Taky se vám stává, že se občas plácáte ve svém ToDo listu a propadají vám důležité úkoly? Uzlíky na kapesníku nezabírají, píšete si poznámky na papír, do sešitu a už nevíte, kam si zapsat úkol abyste na něj nezapomněli? Máme pro vás pár tipů a triků na různé nástroje a aplikace, které nám usnadňují práci v agentuře a určitě pomohou i vám nejen v pracovním životě. 
 

Jak začít měsíc?

Půlku práce vám ušetří dobře naplánovaný kalendář. 
Víte o pravidelných schůzkách, deadlinech, kampaních či projektech? Hned s nimi do kalendáře. 
Nemůže se vám pak stát, že si naplánujete dvě schůzky na stejný čas. 
Tip: Rozhodně doporučuji sdílený kalendář. Vašim kolegum i vám usnadní práci s plánováním schůzek, pravidelných meetingů či callu. 
 

Google kalendář - sdílet s kolegy

Google kalendář – sdílet s kolegy


 

Jak začít týden?

Každé pondělí začínejte naplánováním celého týdne. 
Na každý den si napište 3 hlavní úkoly, které si můžete označit dle priorit. Vše si poctivě zapisujte a nemůže se stát, že by vám nějaký úkol proklouzl. 
Tip: Lze používat nejen na vaše soukromé ToDo, ale lze využít s kolegy či klientem na přehled úkolů, procesů či stavu zakázky. Můžete přiřazovat priority, pověřené osoby k danému úkolu, deadline a spoustu dalších užitečných pomůcek.  
Osobní Tip na nástěnku viz foto. Do jednotlivých sloupců si vyplníte dny v týdnu a pokud něco daný den nestihnete tak si snadno přehodíte úkol do dalšího dne. 

Trello - náhled mé nástěnky

Trello – náhled mé nástěnky


 

Jak začít den?

Snězte žábu! Neboli začněte den tím, že vyřídíte odkládaný mail, úkol či nepříjemnou záležitost. Pokud tento úkol zvládnete splnit hned po ránu, uleví se vám a zbytek dne je hned lepší. 
Následně si stanovte 3 hlavní úkoly dne a věnujte jim dopoledne. 
Dopřejte si zaslouženou pauzu na oběd a relax s kolegy. 
Po obědě věnujte zhruba 30 minut emailům.
Na odpoledne si vždy plánujte schůzky s týmem, šéfem či klientem. 
V závěru dne se přesvědčte, že máte vše hotové a odcházíte domů s dobrým pocitem vykonané práce.
Berte v potaz, že toto je spíše obecný princip. Jinak bude řešit naplánování dne junior ve startupu a jinak CEO v korporátu. 
Tip: Program Clockify vám pomůže zaznamenávat vaší práci. Díky důkladnému zapisování získáte reálný čas strávený na jednotlivých projektech. Následně budete vědět zda vám strávený čas na daném projektu dává finanční smysl. 
 

5 věcí, které určitě nedělejte

  1. Nenechte se vyrušovat od rozdělané práce.
  2. Nedělejte práci za druhé.
  3. Neseďte u pc celý den – protáhněte se. 
  4. Netahejte si práci domů. 
  5. Nepracujte hladoví. 

 
Co pro změnu dělat? Odměňujte se, odměňujte se a odměňujte se. Je potřeba se umět pochválit a udělat si radost za dobře odvedenou práci.

David Mynář
Spolumajitel agentury a marketingový nadšenec. Jeho srdcovými klienty jsou Bioderma a Metrostav Development, nejraději píše o strategii a webové analytice. V kanceláři ho kromě pracovního stolu nejčastěji najdete u kávovaru.