Webinář: Marketingová strategie e-shopu od Davida Mynáře a Radima Bílého

Marketing, SEO, PPC, sociální sítě

Minulé léto David s Radimem ve spolupráci se Shoptetem připravili webinář pro e-shopisty o marketingové strategii e-shopu. V jeho rámci se dozvíte:

  • využít schéma SEE-THINK-DO-CARE k plánování marketingové strategie
  • správně definovat cílovou skupinu
  • rozložit investice mezi marketingové kanály
  • se doplňují výkon a brand
  • usilovat o zvýšení retence zákazníků

Celý záznam si můžete prohlédnout ve videu níže.
 

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.