Webinář: Marketingová strategie e-shopu

Webinář: Marketingová strategie e-shopu od Davida Mynáře a Radima Bílého

Minulé léto David s Radimem ve spolupráci se Shoptetem připravili webinář pro e-shopisty o marketingové strategii e-shopu. V jeho rámci se dozvíte:

  • využít schéma SEE-THINK-DO-CARE k plánování marketingové strategie
  • správně definovat cílovou skupinu
  • rozložit investice mezi marketingové kanály
  • se doplňují výkon a brand
  • usilovat o zvýšení retence zákazníků

Celý záznam si můžete prohlédnout ve videu níže.
 

Radim Bílý

Radim Bílý

Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.

Přihlaste se k odběru novinek

    Platební brána Stripe - proč ji (ne)nasadit na váš web?

    Platební brána Stripe – proč ji (ne)nasadit na váš web?

    Platební brány usnadňují život milionům podnikatelů, kteří prodávají přes internet. Umožňují jednoduché a okamžité inkaso […]

    Číst více
    Jak se vzdělávat v marketingu? Radim prozradil své zdroje

    Jak se vzdělávat v marketingu? Radim prozradil své zdroje

    Jedna z cest, jak uspět ve světě marketingu, je včas rozpoznat nové příležitosti a vědět, […]

    Číst více
    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?

    Spousta e-shopistů nemění ceny několik let a maximálně občas poskytuje slevy. Přitom práce s cenotvorbou […]

    Číst více