Naše tradiční Xmas snídaně proběhla 14.9.

Aktuálně B2B marketing Naše eventy

Vůně cukroví, světýlka ozdobených stromků, nákupy a očekávání nadcházejících Vánoc všude kolem nás. Vánoční sezóna je téměř tady, a to znamená, že nastal čas plánování a příprav vánočních kampaní. 14.9.  jsme se sešli na tradiční Xmas snídani v kavárně Zrno Zrnko a zaměřili se na to, jak vytvořit úspěšnou vánoční kampaň. A co jsme konkrétně probírali?

 

Jak využít potenciál předvánoční sezóny v B2B i B2C a jaké kanály můžete zapojit.

Předvánoční období není jen pro maloobchodníky. I v B2B je možné využít této sezóny pro zvýšení povědomí o produktech a službách. Na snídani jsme diskutovali o tom, jak identifikovat a oslovit cílovou skupinu, a které kanály komunikace jsou nejúčinnější.

 

Jak správně rozfázovat kampaň, abyste oslovili zákazníka v momentě, kdy nakupuje.

Nemá smysl spustit vánoční kampaň příliš brzy nebo příliš pozdě. Správné rozfázování kampaně může znamenat rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Na snídani jsme se zaměřili na to, jak identifikovat správný čas pro spuštění jednotlivých částí kampaně.

 

Jaký obsah vytvářet, aby zaujal vaše publikum a pomohl zvýšit efektivitu kampaně.

Obsah je král, a to platí i v období Vánoc. Diskutovali jsme o tom, jaký obsah vytvářet, aby zaujal vaše publikum a pomohl zvýšit efektivitu kampaně.

 

Jak kampaně automatizovat, abyste jejich správou nestrávili ani minutu navíc.

Na snídani jsme se také zaměřili na to, jak kampaně automatizovat, abyste nemuseli strávit ani minutu navíc nad jejich správou. Správná automatizace = více času na strategii a kreativitu.

 

Děkujeme všem, kteří se k nám připojili na naší Fresh snídani! Pokud jste se snídaně nemohli zúčastnit, nevadí! Další je za dveřmi 🙂

Xmas snídaně 14.9.2023

David Mynář
Spolumajitel agentury a marketingový nadšenec. Jeho srdcovými klienty jsou Bioderma a Metrostav Development, nejraději píše o strategii a webové analytice. V kanceláři ho kromě pracovního stolu nejčastěji najdete u kávovaru.

Chcete vědět, kdy bude další snídaně? Napište nám.