Další Fresh snídaně je za námi. Tentokrát jsme si ukázali, jak využívat online nástroje v B2B marketingu

3. 3. 2023 Aktuálně

Po letech snídaňové zdrženlivosti jsme se do toho pořádně obuli a po úspěšné podzimní snídani o vánočních kampaní pokračujeme v krasojízdě – v poslední únorový den tohoto roku jsme uspořádali Fresh snídani na téma Online nástroje v B2B marketingu.

 

Tentokrát jsem se sešli v krásných prostorech Kasáren Karlín, konkrétně jejich bývalého bazénu (samozřejmě vypuštěného), který vlastníci objektu přeměnili na přednáškový sál. Místo má zvláštní genius loci a zároveň ho máme doslova pár kroků od kanceláří, tudíž se dá čekat, že zde ještě někdy nějaký event uspořádáme.

 

Event jsme tentokrát neuspořádali čistě ve vlastní režii, ale pozvali si na pomoc i Dana Musila z agentury AITOM.

A jaký byl program snídaně?

 

Moje prezentace – úvod do světa B2B online marketingu

Na této Fresh snídani jsem si odbyl svou premiéru jako přednášející. Mým úkolem bylo ukázat účastníkům, proč vůbec uvažovat o tom, že by v rámci získávání firemních zakázek začali aktivně využívat online marketingové nástroje, a jaké mají možnosti.

 

Dan Musil: B2B marketingová strategie krok za krokem

Danova prezentace se setkala s nadšeným přijetím publika. A aby taky ne – byla pojata velmi prakticky. Za cca 50 minut jejího trvání si účastníci odnesli desítky praktických poznatků, jak mají vytvářet svou B2B marketingovou strategii, aby dosáhli za jimi investované peníze co největších úspěchů. Celý Danův workshop byl pojat velmi prakticky a účastníci snídaně dostali od Dana přehledný framework, který jim tvorbu snídaně maximálně usnadní.

 

Petr Pluhař: PPC v B2B

Stejně jako minule uzavíral snídani náš kolega Petr. Ten si tentokrát připravil poznatky nabušenou prezentaci o možnostech využití PPC reklamy v rámci B2B marketingu. Popsal hlavní specifikace B2B PPC oproti reklamám zaměřeným na B2C segment, stejně jako výhody a nevýhody hlavních reklamních systémů při B2B cílení.

 

Soudě z obdržených feedbacků se snídaně setkala s velmi pozitivní odezvou. Proto již nyní plánujeme další snídani, se kterou předběžně počítáme v průběhu jara. Sledujte proto naše sociální sítě a newslettery, aby vám neunikly žádné naše novinky.

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.

Zajímají Vás online nástroje v B2B marketingu?