Instagram testuje novou funkci ‚Pozvánky‘ pro Stories

30. 10. 2019 Marketing, SEO, PPC, sociální sítě

Instagram se do našich online životů rozhodl vnést další aktualizaci. Tou se stane volba “Pozvánka”, která bude zařazena do interaktivní nabídky v instagramových Stories. 
Nová nálepka „Pozvání“ vám umožní přidat podrobnosti o vaší nadcházející události – včetně názvu, data a místa – které poté můžete připojit ke Story jako nálepku. Funkce poskytne další rozšíření způsobů, jak vyvolat zájem sledujících nebo sdílet své události
To by mohlo poskytnout přínos pro sledování vašeho instagramového profilu. Dáte-li například svým followerům k dispozici exkluzivní události, které uvidí jen díky tomu, že vás sledují na Instagramu, dostanou pádný důvod stát se vaším věrným fanouškem. Svým fanouškům můžete nabídnout speciální slevy, ukázat jim nový produkt jako prvním nebo jim třeba umožnit se přihlásit na vaši přednášku dříve, než všichni ostatní. Tímto způsobem si můžete vybudovat pověst značky, která se stará o své zákazníky a stát se pro ně lovebrandem. 
Co se týče událostí, můžete zapojit kreativitu – nemusíte sdílet pouze reálné události. Tuto funkci můžete použít k propagaci uvedení exkluzivních produktů, živých diskusí o Q & A, webinářů atd.
O přípravě nové funkce pro Instagram Stories informovala 12. října na Twitteru Jane Manchun Wong, reverzní inženýrka, která testuje funkce z platforem jako Facebook, Instagram a SnapChat.

Ukázka pozvánek na Instagramu zveřejněná na Twitter účtu Jane Manchun Wong.

Ukázka pozvánek na Instagramu zveřejněná na Twitter účtu Jane Manchun Wong.


 
Tato funkce prozatím nebyla zveřejněna a nebyl zatím určen ani přesný termín spuštění, ale k ostrému spuštění po představení aplikací dochází na Instagramu zpravidla v řádu několika málo měsíců. Ale nebojte, jsme v pozoru za vás – sledujte nás Facebook, Instagram, či LinkedIn, kde vás budeme o novince ihned informovat.

David Mynář
Spolumajitel agentury a marketingový nadšenec. Jeho srdcovými klienty jsou Bioderma a Metrostav Development, nejraději píše o strategii a webové analytice. V kanceláři ho kromě pracovního stolu nejčastěji najdete u kávovaru.