Bioderma
Značce Bioderma se od roku 2017 staráme o kampaně na sociálních sítích, YouTube kampaně a produktové weby. U nás i na Slovensku.
Co o nás říká klient?
S Freshem spolupracujeme od roku 2017 a máme za sebou už desítky úspěšných kampaní. Digitální marketing společně řešíme od ročního plánu až po testování jednotlivých kreativ. Oceňuji flexibilitu celého Fresh týmu, jejich proklientský přístup a zaměření na výsledky.
Juraj PISÁR
Senior Digital manager Czechia & Slovakia
Představení klienta
Značka Bioderma patří na českém i světovém trhu mezi hlavní hráče na poli farmacie. Specializuje na léčbu dermatologických problémů, pediatrii, regeneraci buněk a péči o vlasy.
SEO
Podařilo se nám výrazně zlepšit pozice českého i slovenského webu, každou produktovou řadu najdete na předních pozicích. Nová klíčová slova přinesla desítky tisíc kvalitních návštěv. Počet uživatelů se zvýšil o 53,04 % na slovenském webu a 66,84 % na českém webu.
Kampaně na sociálních sítích
Plánujeme a řídíme reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Uživatele oslovujeme novinkami, soutěžemi i slevovými akcemi. Díky přesnému cílení dosahujeme dvouciferných konverzních poměrů a zároveň rozšiřujeme základnu fanoušků.
Analytika a reporting
Výsledky kampaní důkladně analyzujeme a získaná data využíváme pro zlepšení výkonu budoucích kampaní. Na základě dat z Google Analytics a Smartlooku také průběžně optimalizujeme také webové stránky Biodermy.
Tvorba webu a produktových rádců
Pro Biodermu jsme nakódovali více než 20 microsites a kampaňových webů, například photoderm.cz, pigmentbio.cz nebo sebium.cz. Naprogramovali jsme také produktové rádce SunAdvisor a AcneAdvisor.
YouTube kampaně
Díky YouTube kampaním získává Bioderma milionové dosahy a zároveň může efektivně propagovat akce v lékárnách a e-shopech pomocí přímých odkazů z videa.