Zpět na případové studie

Hotel Panorama

Pro globální síť hotelů Corinthia Hotels jsme realizovali novou webovou prezentaci pražského hotelu Panorama a pomohli tak znatelnému nárůstu tržeb.

Navštívit web

Představení klienta

Hotel Panorama patřil v 2. polovině 20. století jednoznačně mezi nejluxusnější hotely v bývalém Československu. Jeho provozovatel, globální síť hotelů Corinthia Hotels, s ním má však i nyní velké plány. Ty jim pomáhá dosahovat i námi navrhnutý a realizovaný web.

Na čem jsme pracovali

V momentě, kdy jsme byli pozváni do výběrového řízení, jsme dostali stručný brief. Klient vnímal jako hlavní problém tehdejšího webu v tom, že zcela adekvátně nekomunikuje benefity hotelu a uživatel musí složitě hledat formulář pro rezervaci. Proto klient chtěl připravit UX analýzu nového webu, aby zamezil opakování těchto neduhů.

 

Hned zpočátku jsme zanalyzovali veškerá data, která byla dostupná a uspořádali úvodní schůzku s klientem. Z toho nám vyplynuly 3 hlavní priority pro celý web – zvýšení výkonnosti webu na mobilu, podpoření konferenční turistiky a omezení závislosti na Booking.com.

Na čem jsme pracovali

Zároveň jsme dostali jasná omezení, se kterými musíme počítat. Jedním z nich byla nutnost zachovat rezervační systém Synxis, který ve své tehdejší verzi byl pro nás jistou komplikací.

 

Veškeré naše idee jsme zpracovali formou wireframes, abychom si ujasnili rozmístění jednotlivých prvků na webu ještě před tvorbou grafiky a ujasnili si, nakolik tento návrh splňuje výše zmíněné cíle.

Na čem jsme pracovali

Klienta jsme také předsvědčili, aby část svého rozpočtu na web zainvestoval do tvorby atraktivního vizuálního obsahu. Na novém webu byly tedy kompletně nové profesionální fotografie. Díky tomu jsme si mohli dovolit postavit design webu na fotografiích ve vysoké kvalitě.

 

Klient dostal dva grafické návrhy od dvou různých grafiků. Vybírali jsme záměrně dva grafiky s rozdílným stylem výstupů. Díky tomu si klient mohl sám vybrat, jaký směr mu více vyhovuje. Zároveň byly na žádost klienta zakomponovány do vítězného grafického návrhu ty prvky, které spatřoval za dobře řešené u návrhu druhého.

Zaujala vás naše práce?

Kontaktujte nás!