TM Toys

Představení klienta

TM Toys poskytuje po celé Evropě velkoobchodní distribuci nejžádanějším výrobcům hraček. V její nabídce se nachází například hračky spjaté s populárními seriály jako Prasátko Peppa, Cry Babies, či počítačovými hrami Fortnite a Minecraft. Hračky distribuované TM Toys se prodávají v předních českých obchodech (například Hamley’s) a e-shopech (například Alza.cz). V portfoliu společnosti se nachází s produkty s cílovkou od předškoláků po young-adults.

Problém, se kterým klient přišel

V minulosti hrála dominantní roli v marketingovém mixu většiny produktů televize. Klient však sám cítil, že on-line reklama mu může poskytnout “za méně peněz více muziky” a zároveň lze, především pak u on-line prodejců, lépe měřit její výsledky.

 

Společnost TM Toys nerealizuje přímý prodej distribuovaných produktů. Ten probíhá pouze prostřednictvím jejích partnerů. Proto i cílem marketingových aktivit je především podpora prodejů u nich.

Naše řešení

Prvním krokem v rámci naší spolupráce bylo vytvoření nových fotografií a videí. Společnost má u každého produktu sérii marketingových fotek. Ty však ne vždy působily dostatečně autenticky a atraktivně, aby zaujaly ve změti reklam, kterými jsme na internetu všichni zavaleni.

Ukázky naší produkce (fotky)

Pro každý projekt jsme připravili individuální marketingový mix online kanálů. Do hry jsme zapojili kampaně na Google Ads (včetně YouTube reklamy, která se ukázala jako velmi efektivní zdroj oslovení cílové skupiny), Skliku a Facebook Ads (včetně Instagramu).

 

Některé produkty byly souběžně propagovány on-line a v televizi. V těchto případech jsme uzpůsobili fázování kampaně, aby po masivním oslovení cílové skupiny televizní reklamou dovedly online marketingové kanály tyto lidi do hračkářství a na e-shopy, kde si tyto hračky zakoupí.

Zatímco v minulosti byly veškeré produkty propagovány pouze v tzv. horké fázi kampaně, podařilo se nám dosáhnout toho, že některé zastupované značky jsou propagovány celoročně, čímž je posilováno povědomí o značce i její prodejní výsledky.

Vyjádření klienta

“Agentura Fresh je naším partnerem pomáhající nám převádět stále více marketingových aktivit do online světa. Na spolupráci oceňuji především samostatnost a flexibilitu agentury, schopnost pojmout celý online marketingový mix a proaktivní přístup ohledně marketingových trendů.”

 

Iwona Burska, country managerka pro Česko a Slovensko

Dosažené výsledky

Prostřednictvím Facebook Ads reklamy se nám podařilo zasáhnout téměř milion českých a slovenských uživatelů, tj. velmi významnou část naší cílové skupiny. Vysoká byla i intenzita zásahu – každý uživatel byl v průměru zasažen sedmkrát.

 

Velmi se nám osvědčila reklama na YouTube, kde jsme zvládli dosáhnout více než 7 milionů zobrazení videa. Zhruba ⅓ lidí (tj. přes 2,5 milionu lidí) na toto video zareagovali a přehráli si jej déle než 5 sekund, popřípadě se proklikli na produktovou microsite.

Další kroky

V následujících týdnech plánujeme využít velkého potenciálu sociální sítě TikTok a nastartovat propagaci společnosti i zde. Je vhodné zmínit, že české zastoupení TM Toys je vůbec první v rámci celé skupiny, které bude na této síti aktivní.

 

Prvním krokem k rozvoji globální spolupráce je dodání marketingových fotografií pro celosvětovou kampaň produktu LASER X.