Zpět na případové studie

TM Toys

Pro společnost TM Toys  realizujeme on-line marketingové kampaně na platformách Google a Facebook. Spravujeme kampaně pro hračky značek Prasátko Peppa, Cry Babies, Fortnite, Minecraft a další.

Představení klienta

TM Toys poskytuje po celé Evropě velkoobchodní distribuci nejžádanějším výrobcům hraček. V její nabídce se nachází například hračky spjaté s populárními seriály jako Prasátko Peppa, Cry Babies, či počítačovými hrami Fortnite a Minecraft. Hračky distribuované TM Toys se prodávají v předních českých obchodech (například Hamley’s) a e-shopech (například Alza.cz). V portfoliu společnosti se nachází s produkty s cílovkou od předškoláků po young-adults.

S čím se na nás klient obrátil

V minulosti hrála dominantní roli v marketingovém mixu většiny produktů televize. Klient však sám cítil, že on-line reklama mu může poskytnout “za méně peněz více muziky” a zároveň lze, především pak u on-line prodejců, lépe měřit její výsledky.

 

Společnost TM Toys nerealizuje přímý prodej distribuovaných produktů. Ten probíhá pouze prostřednictvím jejích partnerů. Proto i cílem marketingových aktivit je především podpora prodejů u nich.

Naše řešení

Prvním krokem v rámci naší spolupráce bylo vytvoření nových fotografií a videí. Společnost má u každého produktu sérii marketingových fotek. Ty však ne vždy působily dostatečně autenticky a atraktivně, aby zaujaly ve změti reklam, kterými jsme na internetu všichni zavaleni.

 

Pro každý projekt jsme připravili individuální marketingový mix on-line kanálů. Do hry jsme zapojili kampaně na Google Ads (včetně YouTube reklamy, která se ukázala jako velmi efektivní zdroj oslovení cílové skupiny), Skliku a Facebook Ads (včetně Instagramu).

Naše řešení

Některé produkty byly souběžně propagovány on-line a v televizi. V těchto případech jsme uzpůsobili fázování kampaně, aby po masivním oslovení cílové skupiny televizní reklamou dovedly online marketingové kanály tyto lidi do hračkářství a na e-shopy, kde si tyto hračky zakoupí.

 

Zatímco v minulosti byly veškeré produkty propagovány pouze v tzv. horké fázi kampaně, podařilo se nám dosáhnout toho, že některé zastupované značky jsou propagovány celoročně, čímž je posilováno povědomí o značce i její prodejní výsledky.

Dosažené výsledky

Prostřednictvím Facebook Ads reklamy se nám podařilo zasáhnout téměř milion českých a slovenských uživatelů, tj. velmi významnou část naší cílové skupiny. Vysoká byla i intenzita zásahu – každý uživatel byl v průměru zasažen sedmkrát.

 

Velmi se nám osvědčila reklama na YouTube, kde jsme zvládli dosáhnout více než 7 milionů zobrazení videa. Zhruba ⅓ lidí (tj. přes 2,5 milionu lidí) na toto video zareagovali a přehráli si jej déle než 5 sekund, popřípadě se proklikli na produktovou microsite.

Zaujala vás naše práce?

Kontaktujte nás!