Před pár hodinami začali 30 olympijské hry, které již po třetí v historii hostí Londýn. Všichni příznivci sportu se jistě mohou těšit na více než 2 týdny zápolení sportovců z celého světa. Přímé přenosy ze sportovišť i ceremoniálů bude již tradičně zajišťovat Česká televize. Kromě klasického televizního vysílání na ČT2 a ČT4 (včetně ČT4 HD a on-line vysílání těchto programů) bude Česká televize zajišťovat přímé přenosy na dalších 8 on-line kanálech.
Olympijské hry bývají místem prezentace nových technologických možností médií. Např. v roce 1964 to byl první barevný přímý přenos z her v Tokiu, v roce 1984 v Los Angeles byly hry experimentálně natáčeny ve vysokém rozlišení. V roce 2012 budou díky BBC na vybraných místech olympijské hry vysílány v tzv. Super Hi-Vision / UHDTV rozlišení (7680 x 4320 obrazových bodů, až 16x jemnější rozlišení než současné HD televizní vysílání). Myslím, že máme co závidět 🙂
Zpět k České televizi. Ta nás bude informovat nejen na již zmíněných 2 televizních a 8 on-line kanálech ale i na sociálních sítích Twitter a Facebook. Oficiální Twitter účet ČT4 pro olympijské hry 2012 naleznete zde, účty moderátorů a komentátorů pak na této stránce. Níže uvádíme uvádíme další zdroje, které se v souvislosti s olympijskými hrami jistě vyplatí sledovat.
Oficiální Twitter účet LOH 2012 – twitter.com/London2012
Oficální webové stránky LOH 2012 – london2012.com
Český olympijský tým – twitter.com/olympijskytym
Český olympijský tým – olympic.cz
Český rozhlas – twitter.com/@RadiozurnalS
Držte spolu s námi palce všem českým sportovcům!

Marek Kříž

Marek Kříž

Jednatel a zakladatel Freshe. Stará se o denní operativu, aby ve firmě panoval pořádek a pohoda. Jeho hobby je marketing stavebních projektů.

Přihlaste se k odběru novinek

    Problém s cookie lištami se vrací. V roce 2022 je budete muset implementovat všude

    Nařízení GDPR způsobilo v roce 2018 v marketingových týmech paniku a webmasteři hromadně oprašovali a […]

    Číst více

    Máte chatbota na Facebooku? Připravte se na přísnější pravidla a nepřesné cílení

    Chatbotům a jejich tvůrcům nadělil Facebook nepříjemný vánoční dárek. Od 16. prosince začínají ve všech […]

    Číst více