Vždy mě bavilo psát, ale na kariéru novináře je asi přece jen trochu pozdě a i vzdělání mám úplně z jiného oboru. Uživit se psaním novel je v naší zemi trochu utopie, pokud nejste Viewegh.
Takže co zbývá?
Třeba copywriting, tak trochu jiné psaní, řekla bych. Ale jak začít?
Nejdříve jsem si sama vyhledala nějaké informace. Co to vlastně copywriting je, jakými zásadami se řídí, kde a jak se používá, jak se „to“ vlastně píše? Něco málo jsem měla načteno a využila nejbližší příležitosti přihlásit se na kurz psaní pro web a on-line copywritingu společnosti H1.cz.
Kurz vedl pan Martin Groman, absolvent žurnalistiky, který nyní pracuje jako editor ve vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing. To by mohl být dobrý odrazový můstek, řekla jsem si. Dozvědět se něco z praxe, nejen suchou teorii. Kurz mě v tomto ani v nejmenším nezklamal. Myslím, že byl určen přesně pro někoho, jako jsem já. Někdo, kdo je copywritingem téměř nedotčen, ale zajímá ho a chtěl by zkusit psát vlastní texty. Výklad byl velmi často oživen právě příklady z praxe, což tomu (alespoň pro mě) dalo zcela nový rozměr. Kurz byl veden hlavně ve velmi vtipném duchu, pan Groman to s posluchači umí. Můžu hovořit jen za sebe, ale ani na chvíli jsem se nenudila a kdyby kurz pokračoval ještě dalších pár hodin nebo další den, jen bych to přivítala.
Na tento kurz navazoval dobrovolný korespondenční kurz, kde jsme měli možnost pracovat na zadaných „copywriterských“ úkolech a vyzkoušeli si tak skutečné úlohy, které mohou copywritera potkat. Pro mě to byla velice zajímavá a obohacující zkušenost. Ráda bych v copywritingu pokračovala.
Pokud vás copywriting zajímá a nevíte, jak začít, takový kurz může být dobrý start. Na kurz se můžete přihlásit pomocí stránek http://www.h1.cz/skoleni/kurz-psani-pro-web.

Profilový obrázek

fresh

Přihlaste se k odběru novinek

    Školení je hračka, anebo ne?

    Co nám říká CSR Pokud zkratku neznáte, tak se jedná o společenskou odpovědnost firem, která […]

    Číst více

    Plánujete strategicky nebo "na koleni“?

      Řešíte komunikaci na Facebooku, Instagramu, YouTube a další kanálech? Protože se často setkáváme s tím, že […]

    Číst více

    Čím se bude lišit tato vánoční sezóna od těch minulých?

    Vánoce se pomalu a jistě blíží. Mnoho podnikatelů v maloobchodu vám potvrdí (a možná to cítíte […]

    Číst více