Spolupořádáme soutěž o nejlepší grafický návrh pro web Ondřeje Brzobohatého
Digitální agentura Fresh vyhlašuje spolu s Pavlem Trojanem soutěž o vytvoření nového designu webových stránek www.ondrejbrzobohaty.cz. Nabídka platí pro webdesignery, kteří mají zkušenost s celkovým zprovozněním webu včetně grafiky, redakčního systému atd. S finální realizací budou pomáhat odborníci z naší agentury.
Nový design webu by měl vycházet z Ondřejova alba Identity, jež vyšlo v dubnu 2014 u nakladatelství Supraphon. Náhled najdete zde: http://www.supraphonline.cz/album/76623-identity
Album vyšlo ve 4 barevných mutacích, Ondřej má nejraději žlutou viz plakáty na turné 2014 a 2015 (https://www.facebook.com/ondrejbrzobohatyofficial)
A teď k věci – jde o vytvoření nového návrhu webu s fotografií, několika logy a menu.
Nové menu bude mít následující položky:
- BIO
- MEDIA
- KONCERTY
- GALERIE
- E-SHOP
- KONTAKT
Mezi aktuality bude patřit i okno s Facebookem.
Na prvním místě jde o vytvoření designu úvodní stránky (fantazii se meze nekladou), v případě Vašeho vítězství zpracování celého webu za asistence internetových profesionálů z agentury Freshservices.
Tato soutěž bude ukončena 22.2.2015. Z došlých prací vybere Ondřej Brzobohatý společně s Ondřejem Prokopem z naší agentury vítězný návrh. Zajímavé návrhy budou uveřejněny na webu www.freshservices.cz
Vítěz obdrží 25.000 Kč za vytvoření designu webu a jeho jméno a webová stránka budou uvedeny na www.ondrejbrzobohaty.cz Je možné, že bude osloven k dalším designovým aktivitám v teamu Ondřeje Brzobohatého.
10 nejlepších autorů získá vstupenky na Identity Tour 2015.
Návrhy posílejte na info@ondrejbrzobohaty.cz nejpozději do 22.2.2015.
Děkujeme a hodně štěstí!
Pavel Trojan, manažer Ondřeje Brzobohatého
-
O Česku se říká, že je to země e-shopů. Tomuto...
-
KPMG Data Festival 2021 ukázal, že i malé firmy můžou využívat data efektivněji
Na KPMG Data Festival jsem zamířil poprvé. Zaujaly mě některé... -
Problém s cookie lištami se vrací. V roce 2022 je budete muset implementovat všude
Nařízení GDPR způsobilo v roce 2018 v marketingových týmech paniku...