Profesionální design? Aktuální trend nebo výhodná investice do budoucna?

3. 3. 2015 Aktuálně GoodyGoody téma Marketing, SEO, PPC, sociální sítě Naše řešení

Mnozí majitelé firem stále žijí v přesvědčení, že tvorbu svých webových stránek zvládnou sami, nebo pomocí různých free systémů a šablon.
Zatímco u malých lokálních živnostníků může tento postup stačit, u těch, kteří to myslí vážně, by měl být samozřejmostí špičkový webdesign, který by měl odrážet nejenom požadavky zadavatele, ale měl by odrážet i aktuální trendy v tomto odvětví. Dále je třeba zaměřit se i na samotného zákazníka, který by:

  • Měl najít všechny potřebné informace
  • Měl by se na webu dobře cítit
  • Měl zajištěnou možnost jednoduché orientace a navigace
  • Měl mít možnost firmu snadno kontaktovat

Proč profesionála?
Hlavně proto, že má v tomto odvětví bohaté zkušenosti, dokáže vytvořit web právě s ohledem na cílovou skupinu a její potřeby, ale dokáže být nápomocný také kdykoliv v budoucnu. Ostatně o proto mají velké firmy web stránky výhradně od profesionálů, a to jak z externích firem, tak i od svých vlastních grafiků, zaměstnaných přímo v rámci firmy. Samozřejmě i to je možné řešení, ale mnohem ekonomicky výhodnějším je najmout si specializovanou firmu, nebo člověka na volné noze. Od toho se samozřejmě odvíjí nejenom samotná cena, ale často i jistota poskytovaných služeb. Platí, že zázemí větší firmy bývá mnohem lepší volbou spojenou s několika jistotami.
 Odlište se od konkurence
Důvodem, proč profesionální design vybrat, ale není jenom to, abyste získali více zákazníků, ale i to, abyste se odlišili od konkurence a tu tak doslova převálcovali. V jakémkoliv odvětví je totiž dobré mít skutečnou konkurenční výhodu, a právě webové stránky ji mohou přinést. Dnes už dávno pominula doba toho, kdy lidí hledají informace přímo u dané firmy. Než ji kontaktují, nejdříve si chtějí zjistit info především online. A pokud jim ho neposkytnete, jenom těžko můžete získat budoucího zákazníka.
Udělejte první krok a pořiďte si svůj ideální web! 
Rádi děláme svojí práci kvalitně. Rádi vymýšlíme nové věci a tak od nás můžete očekávat jen ty nejlepší nápady. Neúčtujeme si přípravy na schůzky, rady po telefonu nebo každou minutu času, kterou s vaším projektem strávíme. Přednější je pro nás vaše spokojenost. Naše zákazníky vzděláváme a vše co děláme se snažíme co nejlépe vysvětlit.
Fresh Services již brzy v novém kabátě, těšíme se! 
 
 

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.