Vytvořili jsme nový design pro obecně prospěšnou organizaci Kverulant.org

29. 5. 2015 Aktuálně GoodyGoody téma Naše řešení Reference Sociální sítě

Rádi děláme dobré věci, nejsme jednostranně orientovaná firma, proto jsme se rozhodli projektovat a vytvořit novou tvář neziskové obecně prospěšné organizaci Kverulant.org.  Jedno máme společné a to vytvářet pozitivní změny.
Nutno zmínit, že tato organizace je financována pouze z darů fyzických a soukromých právních osob a programově odmítá jakékoli dary z veřejných rozpočtů, od politiků a politických stran, tedy čistě transparentní organizace. Cílem obecně prospěšné organizace je konkrétní změna v zájmu široké veřejnosti, proto Kverulantovi lidé podávají návrhy, stížnosti, žaloby a petice všem možným institucím.
Hlavním cílem redesignu webu bylo vytvořit přehledný seznam kauz a aktualit, které popisují celý průběh od začátku až do konce. Kauzy jsou rozdělené na aktuální a dokončené. Aktuality zase zaznamenávají aktuální stav jednotlivých kauz. Cílem bylo vytvořit pro širokou veřejnost přehledně zpracované a dobře čitelné kauzy. Jak se Vám projekt Kverulant.org a jeho nový redesign libí?
Fresh poznámka: Děkujeme Kverulantovi a příznivcům Kverulanta za pozitivní ohlas k redesignu
https://www.facebook.com/Kverulant.org
Společnost pracuje s mnoha dalšími organizacemi, přispět a zapojit se můžete i Vy a to třeba jenom drobnou částkou.
http://www.kverulant.org/chci-darovat

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.