Vytvořili jsme nový design pro obecně prospěšnou organizaci Kverulant.org

Rádi děláme dobré věci, nejsme jednostranně orientovaná firma, proto jsme se rozhodli projektovat a vytvořit novou tvář neziskové obecně prospěšné organizaci Kverulant.org.  Jedno máme společné a to vytvářet pozitivní změny.
Nutno zmínit, že tato organizace je financována pouze z darů fyzických a soukromých právních osob a programově odmítá jakékoli dary z veřejných rozpočtů, od politiků a politických stran, tedy čistě transparentní organizace. Cílem obecně prospěšné organizace je konkrétní změna v zájmu široké veřejnosti, proto Kverulantovi lidé podávají návrhy, stížnosti, žaloby a petice všem možným institucím.
Hlavním cílem redesignu webu bylo vytvořit přehledný seznam kauz a aktualit, které popisují celý průběh od začátku až do konce. Kauzy jsou rozdělené na aktuální a dokončené. Aktuality zase zaznamenávají aktuální stav jednotlivých kauz. Cílem bylo vytvořit pro širokou veřejnost přehledně zpracované a dobře čitelné kauzy. Jak se Vám projekt Kverulant.org a jeho nový redesign libí?
Fresh poznámka: Děkujeme Kverulantovi a příznivcům Kverulanta za pozitivní ohlas k redesignu
https://www.facebook.com/Kverulant.org
Společnost pracuje s mnoha dalšími organizacemi, přispět a zapojit se můžete i Vy a to třeba jenom drobnou částkou.
http://www.kverulant.org/chci-darovat

Radim Bílý

Radim Bílý

Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.

Přihlaste se k odběru novinek

    Máte chatbota na Facebooku? Připravte se na přísnější pravidla a nepřesné cílení

    Chatbotům a jejich tvůrcům nadělil Facebook nepříjemný vánoční dárek. Od 16. prosince začínají ve všech […]

    Číst více

    Fresh březen: tisíc a jeden videocall, ale i noví klienti a projekty

    V posledních pár týdnech se svět obrátil vzhůru nohama a my ve Freshi jsme nebyli […]

    Číst více
    3 praktické tipy, jak během nouzového stavu nakopnout svůj obchod

    3 praktické tipy, jak během nouzového stavu nakopnout svůj obchod

    Současný nouzový stav a jeho nepředvídatelné trvání mnoho podnikatelů oprávněně děsí. U každé krize ovšem […]

    Číst více