Instalovali jsme reklamní banner pro developerský projekt Na Vackově.
Pro našeho významného a dlouholetého klienta Metrostav Development jsme zajistili další reklamní kampaň a to ve spolupráci s velkoobchodem PTÁČEK – velkoobchod, a.s.. Reklamní banner, přesněji kaapa desku, jsme nainstalovali do koupelnového studia a věříme, že společně s internetovou prezentací a outdoorovou kampaní přinese své ovoce v podobě nových zájemců o koupi bytu v krásné lokalitě Na Vackově na Praze 3.
Jaké výhody přináší offline bannerová kampaň? Nejenom, že se zvýší povědomí o Vašem projektu/produktu uvedeném na trhu, ale rovněž osloví široké spektrum zákazníků. Kombinace online a offline kampaní je tedy nejlepší variantou pro úspěch nejenom developerského projektu.
Kampaně a internetovou prezentaci si můžete prohlédnout zde:
navackove.cz, byty.navackove.cz, viladomy.navackove.cz, metrostavfacility.cz, novapalmovka.cz
http://www.goodygoody.cz/2015/05/outdoorova-kampan-na-vackove/
Radim Bílý
-
Navigovat v Google Analytics 4 může být náročné. V tomto...
-
JAKÉ BUGY MŮŽETE POTKAT PŘI PRÁCI S OPTIMALIZACEMI?
Jako každá velká společnost, má i Meta své mouchy. V... -
Vzděláváme se aneb co jsme si odnesli z kurzu “Právo a AI v tvorbě obsahu”
V prosinci jsme využili možnost na den odložit notebook a...