Instalovali jsme reklamní banner pro developerský projekt Na Vackově.
Pro našeho významného a dlouholetého klienta Metrostav Development jsme zajistili další reklamní kampaň a to ve spolupráci s velkoobchodem PTÁČEK – velkoobchod, a.s.. Reklamní banner, přesněji kaapa desku, jsme nainstalovali do koupelnového studia a věříme, že společně s internetovou prezentací a outdoorovou kampaní přinese své ovoce v podobě nových zájemců o koupi bytu v krásné lokalitě Na Vackově na Praze 3.
Jaké výhody přináší offline bannerová kampaň? Nejenom, že se zvýší povědomí o Vašem projektu/produktu uvedeném na trhu, ale rovněž osloví široké spektrum zákazníků. Kombinace online a offline kampaní je tedy nejlepší variantou pro úspěch nejenom developerského projektu.
Kampaně a internetovou prezentaci si můžete prohlédnout zde:
navackove.cz, byty.navackove.cz, viladomy.navackove.cz, metrostavfacility.cz, novapalmovka.cz
http://www.goodygoody.cz/2015/05/outdoorova-kampan-na-vackove/
Radim Bílý
-
O Česku se říká, že je to země e-shopů. Tomuto...
-
KPMG Data Festival 2021 ukázal, že i malé firmy můžou využívat data efektivněji
Na KPMG Data Festival jsem zamířil poprvé. Zaujaly mě některé... -
Problém s cookie lištami se vrací. V roce 2022 je budete muset implementovat všude
Nařízení GDPR způsobilo v roce 2018 v marketingových týmech paniku...