Instalovali jsme reklamní banner pro developerský projekt Na Vackově.

1. 6. 2015 Aktuálně Marketing, SEO, PPC, sociální sítě Naše řešení Reference

Pro našeho významného a dlouholetého klienta Metrostav  Development jsme zajistili další reklamní kampaň a to ve spolupráci s velkoobchodem PTÁČEK – velkoobchod, a.s.. Reklamní banner, přesněji kaapa desku, jsme nainstalovali do koupelnového studia a věříme, že společně s internetovou prezentací  a outdoorovou kampaní přinese své ovoce v podobě nových  zájemců o koupi bytu v krásné lokalitě Na Vackově na Praze 3.
20150526_112508_resized (5)
20150526_112517_resizedJaké výhody přináší offline bannerová kampaň? Nejenom, že se zvýší povědomí o Vašem projektu/produktu uvedeném na trhu, ale rovněž osloví široké spektrum zákazníků.  Kombinace online a offline kampaní je tedy nejlepší variantou pro úspěch nejenom developerského projektu.
Kampaně a internetovou prezentaci si můžete prohlédnout zde:
navackove.czbyty.navackove.czviladomy.navackove.czmetrostavfacility.cznovapalmovka.cz
http://www.goodygoody.cz/2015/05/outdoorova-kampan-na-vackove/

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.