Auto Poly má po roce o 160% vyšší návštěvnost z přirozeného vyhledávání!
Se souhlasem našeho dlouholetého klienta Auto Poly jsme pro vás připravili případovou studii změny jeho on-line prezentace. Po roce prací jsme zvýšili návštěvnost webu z přirozeného vyhledávání o celých 160 %. Jak jsme toho dosáhli?
O SPOLEČNOSTI AUTO POLY
Společnost Auto Poly, s.r.o. vznikla v roce 1992 a vychází z více jak 20 let zkušeností prodeje a servisu nových a ojetých vozidel. Naše autosalony v Praze a Příbrami nabízí prodej nových vozů Škoda a prodej užitkových vozů Volkswagen . Oba autosalony disponují nejmodernějším autoservisem a to i pro osobní vozidla Volkswagen. Kvalita našich služeb je pravidelně oceněna certifikátem ISO 9001.
Při prodeji a servisu vozů Škoda a Volkswagen se umí postarat o své zákazníky a také je nadále ocenit věrnostním programem. Jejich zákazníci vyzdvihují hlavně přátelský až rodinný přístup samozřejmě při zachování vysoké profesionality služeb. Zákazník je pro ně vždy na prvním místě!
Auto Poly, to je spolehlivý partner v prodeji a autoservisu značky Škoda a Volkswagen
ZADÁNÍ KLIENTA
- oživit starý web, který již dávno neplní informační hodnotu a nefunguje v nových prohlížečích
- sofistikovanější sloučení pražské a příbramské pobočky
- nový, moderní design
- sofistikovaný redakční systém
- zvýšení informační hodnoty
- optimalizace napříč prohlížeči
- responzivní kódování
CÍLE
- zvýšit návštěvnost webu minimálně o 100 % během prvního roku provozu nového webu
- zaujmout mladší generaci a zvýšit poměr návštěv z mobilních zařízení
- nastartovat generování konverzí z webu (poptávky na servis, objednávky na testovací jízdy atp.)
REALIZACE
Web byl spuštěn v září 2013, po přibližně měsíci práce. Důvodem rychlého nasazení webu bylo ukončení prezentace předchozího dodavatele webových stránek. Ten bez omluvy a vysvětlení odpojil původní webové stránky a tak se společnost Auto – Poly spol. s r.o. ocitla zhruba na 14 dnů bez webové prezentace. Web byl dokončen v krátkém čase, aby mohl výpadek nahradit. Po spuštění webu probíhá konstantní a dlouhodobá optimalizace webu, spočívající v rozšiřování obsahu a budování portfolia zpětných odkazů a
práci s médii.
VÝSLEDKY
Po roce, v září 2014, byla návštěvnost webu o 160 % vyšší, z toho fulltextové přirozené vyhledávání dělalo nárůst dokonce o 300 %. Web ihned po spuštění začal přinášet poptávky na servis a objednávky na testovací jízdy, které společnost začala ihned proměňovat v obchodní případy. Penzum konverzí z webu se dlouhodobě zvyšovalo meziměsíčně až o 30 %. Díky responzivnímu designu dosahuje web dobrých výsledků v přirozeném vyhledávání v mobilním Google a neustále se zvyšuje procento příchodů z mobilních zařízení, které tvoří okolo 20% přístupů.
VYJÁDŘENÍ KLIENTA
Společnost Fresh Services jsme si vybrali po pečlivém vybírání poskytovatele online služeb a tvorby webových stránek z důvodu zklamání s předcházejícím poskytovatelem. Po několika měsících spolupráce jsme se ujistili, že jsme vybrali dobře. Náš firemní web se dostal na první příčky vyhledávačů a návštěvníky zaujímá moderním, ale přesto jednoduchým uživatelským zpracováním, což byl náš požadavek. Na pravidelných konzultativních schůzkách se zástupci Fresh Services dále vylepšujeme vzhled a funkčnost a hledáme další možnosti zaujmutí návštěvníka. Fresh Services reaguje pružně na naše telefonické nebo emailové požadavky. Spolupráci s touto společností určitě doporučuji.
PETR RAK, Obchodní ředitel, AUTO-POLY spol. s r.o.
-
Navigovat v Google Analytics 4 může být náročné. V tomto...
-
JAKÉ BUGY MŮŽETE POTKAT PŘI PRÁCI S OPTIMALIZACEMI?
Jako každá velká společnost, má i Meta své mouchy. V... -
Vzděláváme se aneb co jsme si odnesli z kurzu “Právo a AI v tvorbě obsahu”
V prosinci jsme využili možnost na den odložit notebook a...