Na Vackově se nám podařilo za 4 měsíce kampaně prodat 1/2 bytů!

15. 10. 2015 Aktuálně Naše řešení Reference

Na pražském Žižkově v oblasti mezi nákladovým nádražím a židovskými pecemi vzniká nová rezidenční čtvrť Na Vackově. První byty se začaly prodávat na podzim 2014. Pro Metrostav Development jsme tvořili web i spravovali komplexní marketingovou komunikaci. Za první 4 měsíce se nám společně podařilo prodat 1/2 všech bytů z první etapy výstavby. Jak jsme toho dosáhli? Dnes vám dáme nakouknout do naší „kuchyně“…

O SPOLEČNOSTI METROSTAV DEVELOPMENT

Metrostav Development a.s. zastřešuje veškeré developerské aktivity Skupiny Metrostav. V zajímavých lokalitách realizuje především rezidenční i komerční projekty. Metrostav Development a.s. vytváří výjimečnou architekturu s důrazem na užitnou hodnotu, design a odpovědnost k životnímu prostředí. Metrostav Development stojí na pevném základě, kterým je téměř 40 let zkušeností firem ze Skupiny Metrostav.

ZADÁNÍ KLIENTA

Přední český stavební developer, společnost Metrostav Development, nám dal zadání s cílem tvorby kompletní marketingové podpory nového developerského projektu Na Vackově. Jedná se o rozsáhlý bytový komplex s mnoha etapami na mnoho let. Součástí zadání byly 3 stěžejní okruhy:

  • tvorba korporátní identity
  • obchodní dokumentace
  • zajištění on-line marketingu (webová prezentace a její návštěvnost)

CÍLE

  • vybudovat povědomí o lokalitě Na Vackově, zlepšit povědomí o lokalitě horního Žižkova
  • nastartovat web, jeho návštěvnost a prodeje bytů – za první půlrok po spuštění prodat 25 % bytů z nabídky
  • zapojit uživatele do komunikace značky, získat jejich zpětnou vazbu a posílit jejich loajalitu ke značce

REALIZACE

Nový web byl spuštěn 1. 10. 2014. Práce na něm však započaly již v květnu, tzn. 5 měsíců před spuštěním. Jako první byla zpracována komplexní analýza projektu, průzkum cílových skupin a byl vypracován hrubý koncept vize projektu. Na základě toho byly připraveny wireframy a skici webových stránek. Po jejich odsouhlasení byly zpracovány grafické návrhy a zahájeno zpracování textů.
Nejnáročnější částí bylo ruční zpracování modelů domů s prohlídkou jednotlivých bytů, kterých je v projektu několik stovek. Vytvořili jsme webové stránky s moderním designem, které osloví cílové skupiny – mladé páry, rodiny s dětmi a investory. Grafika je založená na velmi precizně zpracovaných vizualizacích domů, bytů a okolí. Při realizaci jsme kladli důraz především na jednoduchost stránek. Na 3 kliky je možné se dostat na detail bytu. Uživatelům nabízíme porovnání podobných bytů, filtrování dle mnoha parametrů tak, aby každý nalezl přesně to, co hledá.

VÝSLEDKY

Velmi nápadité webové stránky s neotřelým designem, které se na první pohled odlišují od konkurence. Růst návštěvnosti webu po spuštění je dlouhodobě (více než 6 měsíců) přes 100 % každý měsíc. Během prvních 4 měsíců provozu bylo prodáno téměř 50 % bytů, přičemž cíl byl 25 %. Tzn. o 30 % vyšší prodeje v o 2 měsíce kratší době, než byl cíl klienta. Po prvním půlroce se postupně daří dostávat do povědomí lokalitu Na Vackově jako zajímavou lokalitu pro bydlení na pomezí Vinohrad a Žižkova. Lokalita Na Vackově se začíná objevovat v článcích, odborných časopisech a mediích.

VYJÁDŘENÍ KLIENTA

„Fresh Services? To je v první řadě spolehlivost, maximální ochota a rychlost. Naše spolupráce trvá již přes rok a půl a za tu dobu pro nás tato společnost provedla řadu velkých, ale i menších zakázek, jako například: redesign webových stránek projektu Nová Palmovka, řadu PPC kampaní včetně remarketingu, PR kampaní i mnoho DTP a offline služeb. Firma Fresh Services vždy odvedla skvělou práci, jak z hlediska kvality, tak i dodržování termínů. Pracují zde velmi schopní a ochotní lidé se širokým přehledem ve svém oboru. Za skvělou prací společnosti Fresh Services stojí vynikající výsledky. Svědčí o tom i fakt, že zvítězila v námi pořádaném výběrovém řízení na reklamní agenturu, týkající se přípravy reklamní kampaně pro chystaný developerský projekt (II. etapa Rezidenčního parku Na Vackově) a momentálně pracuje na vytvoření korporátní identity a na výrobě webových stránek zmíněného projektu. Se společností Fresh Services rozhodně počítáme i do budoucna!“
Karin Sálusová / Metrostav Development a.s.