Facebook, vyvarujte se chyb a plánujte…
Mažte dlouhé URL adresy, vyvarujte se gramatických chyb a buďte aktivní. Máte za to, že jsou tato pravidla jasná? Pak máte náskok před většinou svých konkurentů. Tady jsou tři tipy, které možná (ne)znáte:
Nepoužívejte v příspěvcích dlouhé URL adresy
Nezahlcujte návštěvníky svého Facebooku dlouhou URL adresou! Tím spíš, je-li doplněná o UTM parametry. Po načtení odkazu URL v textové části příspěvku ji smažte. Ponechte jen samotný příspěvek tvořený obrázkem, titulkem a krátkým textem. Udržíte tak svůj profil čistý a zvýšíte zájem o příspěvky.
Příspěvky plánujte a využívejte náhledy
Víte, že příspěvky editované po zveřejnění mají na Facebooku nižší dosah? Vyvarujte se proto chyb. Pomůže vám plánování. Grafiku, odkazy i texty si připravte dopředu, nechte je chvilku odležet a ještě jednou pečlivě zkontrolujte. Použijte nástroj pro plánování příspěvků, prohlédněte si náhledy (včetně mobilních) a nastavte ten nejlepší čas publikace.
Získejte „zdarma“ fanoušky konkurence
Nové fanoušky dnes nemusíte získávat jen prostřednictvím placených kampaní. Sledujte profily a influencery, které lajkuje vaše cílová skupina. Buďte na nich aktivní, diskutujte, přinášejte zajímavé informace. Poměrně snadno tak získáte jejich fanoušky. Neusněte ale na vavřínech a dál s nimi pracujte.
Radim Bílý
-
Navigovat v Google Analytics 4 může být náročné. V tomto...
-
JAKÉ BUGY MŮŽETE POTKAT PŘI PRÁCI S OPTIMALIZACEMI?
Jako každá velká společnost, má i Meta své mouchy. V... -
Vzděláváme se aneb co jsme si odnesli z kurzu “Právo a AI v tvorbě obsahu”
V prosinci jsme využili možnost na den odložit notebook a...