Facebook, vyvarujte se chyb a plánujte…
Mažte dlouhé URL adresy, vyvarujte se gramatických chyb a buďte aktivní. Máte za to, že jsou tato pravidla jasná? Pak máte náskok před většinou svých konkurentů. Tady jsou tři tipy, které možná (ne)znáte:
Nepoužívejte v příspěvcích dlouhé URL adresy
Nezahlcujte návštěvníky svého Facebooku dlouhou URL adresou! Tím spíš, je-li doplněná o UTM parametry. Po načtení odkazu URL v textové části příspěvku ji smažte. Ponechte jen samotný příspěvek tvořený obrázkem, titulkem a krátkým textem. Udržíte tak svůj profil čistý a zvýšíte zájem o příspěvky.
Příspěvky plánujte a využívejte náhledy
Víte, že příspěvky editované po zveřejnění mají na Facebooku nižší dosah? Vyvarujte se proto chyb. Pomůže vám plánování. Grafiku, odkazy i texty si připravte dopředu, nechte je chvilku odležet a ještě jednou pečlivě zkontrolujte. Použijte nástroj pro plánování příspěvků, prohlédněte si náhledy (včetně mobilních) a nastavte ten nejlepší čas publikace.
Získejte „zdarma“ fanoušky konkurence
Nové fanoušky dnes nemusíte získávat jen prostřednictvím placených kampaní. Sledujte profily a influencery, které lajkuje vaše cílová skupina. Buďte na nich aktivní, diskutujte, přinášejte zajímavé informace. Poměrně snadno tak získáte jejich fanoušky. Neusněte ale na vavřínech a dál s nimi pracujte.
Radim Bílý
-
O Česku se říká, že je to země e-shopů. Tomuto...
-
KPMG Data Festival 2021 ukázal, že i malé firmy můžou využívat data efektivněji
Na KPMG Data Festival jsem zamířil poprvé. Zaujaly mě některé... -
Problém s cookie lištami se vrací. V roce 2022 je budete muset implementovat všude
Nařízení GDPR způsobilo v roce 2018 v marketingových týmech paniku...