Pravidla cookies se od 1. ledna 2022 mění. Pomůžeme vám splnit nové povinnosti a vyhnout se pokutě.

V roce 2017 se technologie Flash přiblíží ještě více ke svému definitivnímu konci… Google nedávno informoval, že od 30. června roku 2016 nebude možné do AdWords a Doubleclicku nahrát reklamní bannery ve formátu Flash. Reklamy, v tomto formátu dříve vytvořené, se definitivně přestanou zobrazovat 2. ledna 2017. Naštěstí zde máme pro bannery mladšího a hlavně efektivnějšího nástupce ve formátu HTML5.

A jak jste na tom vy? Jste připraveni? Pokud ne, kontaktujte nás a podíváme se na to společně!

Marek Kříž

Marek Kříž

Jednatel a zakladatel Freshe. Stará se o denní operativu, aby ve firmě panoval pořádek a pohoda. Jeho hobby je marketing stavebních projektů.

Přihlaste se k odběru novinek

    Problém s cookie lištami se vrací. V roce 2022 je budete muset implementovat všude

    Nařízení GDPR způsobilo v roce 2018 v marketingových týmech paniku a webmasteři hromadně oprašovali a […]

    Číst více

    Máte chatbota na Facebooku? Připravte se na přísnější pravidla a nepřesné cílení

    Chatbotům a jejich tvůrcům nadělil Facebook nepříjemný vánoční dárek. Od 16. prosince začínají ve všech […]

    Číst více