Zboží.cz bude mít od 1.8. nový XML feed, jste na něj připraveni?
Zboží.cz půlky roku 2015 připravuje novou specifikaci XML feedu. Od začátku roku 2016 začalo ve Zboží.cz velké testování, které doprovázelo hodně technických potíží a nyní se nachýlil čas, kdy je vše připravené a e-shopy mohou v klidu přecházet na feedy dle nové specifikace.
V čem je nový XML feed jiný (lepší)?
Umožňuje lépe párovat produkty do nabídek. K tomu vám pomohou elementy ITEM_ID, PRODUCTNAME a CATEGORYTEXT. Kategorie na Zboží.cz se každým dnem rozrůstají,aktualizovaný strom kategorií naleznete ve specifikaci.
Proč a jak nasadit nový feed na Zboží.cz?
Dle informací Seznamu od 1.8.2016 přestane Zboží.cz akceptovat staré feedy a pokud nepřejdete na nový formát XML, vaše nabídka a se přestane zobrazovat.
Postupovat byste měli tak, že nejprve do starého XML feedu doplníte ITEM_ID a dáte Zboží.cz pár dnů na uložení produktů včetně nového elementu. Připravíte nový XML feed a překlopíte starý XML feed na nový změnou URL adresy nebo přegenerováním feedu, pokud chcete zachovat URL adresu. Změnu URL feedu, odkud bude Zboží.cz stahovat data, můžete provést sami v administračním rozhraní. Před nasazením si nezapomeňte feed zkontrolovat pomocí validátoru Zboží.cz a auditu pana Mergada.
S přechodem na nový XML feed vám také rádi pomůžeme
S přechodem na nový XML feed vám rádi pomůžeme. Stačí se obrátit se na Davida Mynáře, tel. 733 439 982, e-mail: mynar@freshservices.cz), se kterým se domluvíte na postupu a ceně podle toho, co umí vaše e-shopové řešení.
-
O Česku se říká, že je to země e-shopů. Tomuto...
-
KPMG Data Festival 2021 ukázal, že i malé firmy můžou využívat data efektivněji
Na KPMG Data Festival jsem zamířil poprvé. Zaujaly mě některé... -
Problém s cookie lištami se vrací. V roce 2022 je budete muset implementovat všude
Nařízení GDPR způsobilo v roce 2018 v marketingových týmech paniku...