Chcete dělat SEO, které funguje a vydělává? My vás ho naučíme na praktickém školení

Dobře optimalizovat web pro vyhledávače je stále těžší. V roce 2017 opravdu nestačí zakoupit odkazy na odkazové farmě a čekat na první pozice. Dnes naopak platí spokojený uživatel + kvalitní obsah = úspěšné SEO. Jedna věc ale zůstává stejná: dobře prováděná optimalizace pro vyhledávače (SEO) může i s relativně malým rozpočtem být pro firmu účinným marketingovým nástrojem a zdrojem tržeb.
Proto jsme se rozhodli odtajnit pár receptů z naší kuchyně a uspořádat celodenní SEO školení s názvem SEO moderně a prakticky.
Kdy: čtvrtek 23. března 2017
Čas: od 9:00 do 16:00
Kde: ICV – Institut certifikovaného vzdělávání, Kubánské nám. 1391/11, Praha 10

Obsah školení

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) patří k nejstarším metodám online marketingu. I my sami s ní máme dlouholeté zkušenosti. Děláme SEO pro korporáty, významné české e-shopy, ale i malé rodinné firmy. Za tu dobu jsme nasbírali nespočet zkušeností, o které se s vámi chceme podělit. Ušetříme vás učebnicových pouček a hodinových monologů o naší genialitě, nýbrž se zaměříme na praxi a dáme vám prostor se na cokoliv zeptat. Cílem školení je vám předat informace potřebné k tomu, abyste si svůj web mohli optimalizovat sami. Konkrétně si ze školení odnesete znalost, jak:
  • správně nastavit SEO strategii (pochopit, na co se při optimalizaci zaměřit) a začlenit SEO do svého marketingového mixu;
  • udělat důkladnou analýzu klíčových slov;
  • dobře nastavit SEO on-page faktory a vyvarovat se nejčastějších chyb;
  • pochopit uživatele a jeho chování na webu;
  • důkladně měřit vývoj pozic ve vyhledávačích;
  • vyhodnotit data z webu a odlišit konverze ze SEO a jiných kanálů;
  • efektivně budovat síť zpětných odkazů, kde hledat správné weby a čeho se raději vyvarovat;
  • sepsat fungující linkbuildingový článek;
  • upravit web podle posledních změn vyhledávacích algoritmů.

Program školení

  • 9:00 – 10:30  Úvodní část školení
  • 10:30 – 10:45 Coffee Break
  • 10:45 – 12:00 2. část školení
  • 12:00 – 13:00 Oběd (zahrnut v ceně školení)
  • 13:00 – 14:30 3. část školení
  • 14:30 – 14:45 Coffee Break
  • 14:45 – 16:00 Závěrečná část školení, prostor pro dotazy
Jelikož je školení zaměřeno prakticky, doporučujeme si vzít notebook či tablet.
Součástí programu je i prostor pro networking, proto si nezapomeňte vizitky.

Programem provedou

David Mynář, vedoucí marketingových projektů
Nicolas Vrba, Senior Online Marketing Consultant

Cena kurzu

Cena kurzu je 2 900 Kč bez DPH a je splatná prostřednictvím faktury vystavené po registraci.

Rezervace místa

Přihlásit na kurz se můžete zde
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně obsahu kurzu, přihlášení, platby, cesty na kurz, či čehokoliv jiného, neváhejte kontaktovat naši kolegyni Katarínou Lipovskou (+420 731 247 247; lipovska@freshservices.cz). Zároveň je možné s ní řešit registrace individuálně (například při větším počtu účastníků).
Přihlásit na kurz je nutné do pondělí 20. března 2017. V případě nízkého počtu účastníků si vyhrazuje pořadatel (společnost Fresh Services s. r. o.) právo školení zrušit a všem účastníkům vrátit jejich peníze.

Přečtěte si před školením

Radim Bílý

Radim Bílý

Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.

Přihlaste se k odběru novinek

    Máte chatbota na Facebooku? Připravte se na přísnější pravidla a nepřesné cílení

    Chatbotům a jejich tvůrcům nadělil Facebook nepříjemný vánoční dárek. Od 16. prosince začínají ve všech […]

    Číst více

    Fresh březen: tisíc a jeden videocall, ale i noví klienti a projekty

    V posledních pár týdnech se svět obrátil vzhůru nohama a my ve Freshi jsme nebyli […]

    Číst více
    3 praktické tipy, jak během nouzového stavu nakopnout svůj obchod

    3 praktické tipy, jak během nouzového stavu nakopnout svůj obchod

    Současný nouzový stav a jeho nepředvídatelné trvání mnoho podnikatelů oprávněně děsí. U každé krize ovšem […]

    Číst více