Online marketing jako zdroj prodejů? Ukážeme vám, jak začít. Na naší Fresh snídani

Aktuálně Marketing, SEO, PPC, sociální sítě Newslettery Pro laiky Reportáže z akcí, konference, školení Školení
Duben je nejen čas Aprílu, Velikonoc a Čarodějnic, ale také měsíc, ve kterém se koná naše tradiční Fresh snídaně. Tentokrát by měli zbystřit všichni ti, kteří něco prodávají. Téma snídaně totiž zní Jak namixovat svůj online marketing, aby opravdu prodával. Zároveň můžete začít svůj den dobrým jídlem a poznáním mnoha zajímavých lidí.
Kdy: čtvrtek 27. dubna 2017
Čas: od 9:00 do 12:00
Kde: Impact Hub Praha, Drtinova 10, Praha 5 – Smíchov
Cena: 500 Kč bez DPH

O tématu

Možnosti online marketingu jsou dnes nedozírné. Již dávno se nejedná pouze o nástroj pro budování značky bez možnosti oslovit konkrétní publikum. Naopak většina online marketingových nástrojů umožňuje způsoby cílení, které dokáží podpořit váš obchod. Rozhodně vám nechceme tvrdit, že díky tomu můžete sedět doma a vydělávat miliony. Může se ale jednat o zajímavou možnost dát vědět těm, které by mohly vaše produkty/služby zajímat.
Nestačí si pouze zaplatit reklamu. Pro úspěšnou kampaň tohoto formátu je důležité spojit správně zacílenou reklamu se zajímavým obsahem. My si ukážeme pár tipů, jak na to.
Po absolvování snídaně byste měli získat rámcovou odpověď na následující otázky:

  1. ​Jaké kanály mohu využít pro oslovení svých potenciálních zákazníků/klientů?
  2. Jak mohu docílit toho, aby se můj inzerát na Facebooku dostal ke správným lidem? Jaké formy propagace mohu využít?
  3. Kdy se mi vyplatí zvolit sociální síť LinkedIn?
  4. Jaké formy kampaně na Google Adwords/Skliku se mi vyplatí a jaké nikoliv?
  5. Jak správně propojit a navázat jednotlivé kanály, abych dosáhl maximálního efektu kampaně?
  6. Jaký obsah mám vytvářet, aby nepůsobil pouze jako laciné PR, ale pomohl vybudovat vaši autoritu v oboru?
  7. Jak udržovat loajalitu stávajících klientů/zákazníků pomocí newsletterů a získat pomocí nich nové? Kde nejlépe sbírat kontakty?

Neslibujeme vám nemožné. Za jedno dopoledne se nestanete odborníkem na výkonnostní marketing. Můžete ale získat cennou inspiraci, případně se následně přihlásit na květnové celodenní praktické školení, na které vám jakožto účastníkovi snídaně poskytneme výraznou slevu.

Pro koho je snídaně vhodná?

  1. Prodejce B2B i B2C produktů;
  2. podnikatelé ve službách;
  3. provozovatelé e-shopů včetně těch se specifickým zbožím.

Harmonogram

  • 9:00 – 9:30 Přivítání, snídaně
  • 9:30 – 10:15 1. část snídaně Jak namixovat svůj online marketing, aby opravdu prodával
  • 10:15 – 10:30 Coffee Break
  • 10:30 – 11:15 2. část snídaně Jak namixovat svůj online marketing, aby opravdu prodával
  • 11:15 – 11:30 Rozloučení se, prostor pro networking (nezapomeňte si doma vizitky)

Programem provedou

David Mynář, vedoucí marketingových projektů
Nicolas Vrba, Senior Online Marketing Consultant

Přihlášení na snídani

Stačí jen vyplnit krátký přihlašovací formulář.
 

Přihlásit se

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně obsahu kurzu, přihlášení, platby, cesty na kurz, či čehokoliv jiného, neváhejte kontaktovat naši kolegyni Katarínou Lipovskou (+420 731 247 247; lipovska@freshservices.cz). Zároveň je možné s ní řešit registrace individuálně (například při větším počtu účastníků).
Platba ceny kurzu 500 Kč bez DPH je možná pomocí vystavené faktury po registraci.

Přihlásit na kurz je nutné do pondělí 24. dubna 2017. V případě nízkého počtu účastníků si vyhrazuje pořadatel (společnost Fresh Services s. r. o.) právo školení zrušit a všem účastníkům vrátit jejich peníze.

Je vám 1 snídaně málo?

Na květen chystáme navazující celodenní školení, na kterém probereme celé téma výkonnostního marketingu dopodrobna a budete si zde moci vyzkoušet teoretické poznatky v praxi. Sledujte náš newsletter a zůstaňte v obraze.
Při registraci na školení vám odečteme cenu Fresh snídaně od ceny kurzu. Tím pádem ji budete mít v podstatě zadarmo.

Přečtěte si před snídaní

Trendy v online marketingu, se kterými se nejspíše setkáte v roce 2017
Ideální věrnostní program? Zákazníka nadchne a vám vydělá
Chyby, které dělají podnikatelé na internetu. Díl 3. – Na Facebooku
Chyby, které dělají podnikatelé na internetu. Díl 4. – Při PPC

Chyby, které dělají podnikatelé na internetu. Díl 5. – Při e-mailingu
 
Těšíme se na vás.
 

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.