Jak na úspěšný marketing

22. 12. 2017 Aktuálně

Pokud jste dobří dnes, neznamená to, že budete dobří i zítra a tak na sobě musíte neustále pracovat a zlepšovat své dovednosti. Když chcete být v marketingu úspěšní, musíte mít přehled o novinkách v oboru, sledovat konkurenci jak vaši, tak i vašich klientů a reagovat na ni.

Ve Freshi dobře víme, že nemůžeme dělat dokola to, co fungovalo před lety. Nabíráme nejen zkušenosti přímo v práci pro klienty, ale také se vzděláváme.
Letos si skoro každý z našeho týmu ulovil nějaký certifikát. Míša Svobodová získala certifikaci Google pro Mobilní reklamu a Nicolas Vrba za Nákupy Google. Cela agentura díky výkonu projektů získala specializaci na Mobilní reklamu.
Certifikáty Google Analytics a Google AdWords Display získal David Mynář. Ve zkušených rukách jsou tyto nástroje mocnou zbraní. Těší nás, že máme v týmu člověka, kterému se podařilo je zkrotit a využít ve prospěch našich klientů. Díky Davidově píli se náš marketing posunul na další level.

„S Google Analytics a Adwords pracuju každý den, proto mi připadalo logické, abych si své zkušenosti doplnil o hlubší teoretické znalosti,“ vysvětluje David.
„Naučil jsem se tvořit menší a přesněji zaměřené cílové skupiny uživatelů pro bannery a také tvořit propracovanější reporty přímo v Google Analytics,“ dodává.

Nezahálel ani Michael Kawan, který získal certifikát Prodej digitálních řešení. Nyní tak dokáže ještě lépe zjistit, co klient očekává, jaké jsou reálné možnosti marketingu, a lépe mu tak nastavit rozpočet.

„Test mi nepřipadal příliš obtížný,“ tvrdí Michal.
„Za ztracený čas ho ale určitě nepovažuji. Díky kurzu mám své dovednosti „oficiálně“ potvrzené.
Další kurz, který si vyberu, už bude náročnější,“ uzavírá.

David Mynář
Spolumajitel agentury a marketingový nadšenec. Jeho srdcovými klienty jsou Bioderma a Metrostav Development, nejraději píše o strategii a webové analytice. V kanceláři ho kromě pracovního stolu nejčastěji najdete u kávovaru.