Peppermint a Fresh digitálně pro Biodermu
Novou digitální kampaň pro značku francouzské kosmetiky Bioderma připravila agentura Peppermint Digital. Propaguje v ní produktovou řadu pro citlivou pokožku Sensibio. Agentura v kampani využívá web Givt, skrz který je možné z peněz utracených v e-shopu přispět na dobrou věc. „Kampaň je založena na myšlence drobných skutků, které potěší tu naši citlivější část,“ uvedla Tereza Miková, copywriterka Peppermintu.
Kampaň běží na Facebooku, Instagramu a speciální microsite. Fanoušci zde najdou vedle informací o produktech i nejrůznější výzvy ke každodennímu dělání radosti nebo například spotřebitelské soutěže. „Nechtěli jsme další kampaň, která pouze představí produkt a jeho benefity, ale hledali jsme téma, které našim zákazníkům skutečně něco přinese a komunikaci propojí,“ uvedla Karolína Mrázková, digital managerka Biodermy.
Od září 2017 spolupracuje značka kosmetiky také s digitální agenturou Fresh. Ta se stará o výkonnostní online marketing s primárním zaměřením na SEO webu. Cílem je přitom dlouhodobé zvýšení počtu návštěvníků webu, kteří přichází prostřednictvím vyhledávačů Google a Seznam. Po tříměsíční spolupráci v SEO Bioderma svěřila agentuře také řízení kampaní Google AdWords. Ty běží nejen ve vyhledávači, ale i v obsahové síti, především při launchi nových produktů.
Článek původně vyšel v magazínu Mediář.
Radim Bílý
-
12. 7. 2023Prázdniny začaly a doba dovolených je tu. Sepsala jsem vám...
-
15. 6. 2023
Google v českém vyhledávání dominuje, propad Seznamu se ale zastavil
Naši klienti se občas ptají, jaký podíl má ve vyhledávačích... -
24. 3. 2023
Bing a ChatGPT4 způsobily revoluci ve vyhledávání. Google může být sesazen z trůnu. Jak se podnikatelé mohou připravit?
S přelomem roku ChatGPT každým týdnem více a více přeformátovává...