Pomáháme i jiným. Naše kolegyně Daniela vedla komunikační workshop pro neziskovou organizaci AFS

Aktuálně Náš team

 
Naše služebně nejmladší obchodnice Daniela Nemravová se jednoho sobotního rána potkala s mladými dobrovolníky z neziskové organizace AFS. Jedná se o první školení svého druhu jak pro neziskovku, tak i pro naší obchodnici. Přečtěte si, jak to celé dopadlo.
Na začátek vám dlužíme menší představení organizace AFS. Celosvětová dobrovolnická neziskovka nabízí příležitost mladým lidem se mezikulturně vzdělávat a rozvíjet jejich schopnosti. Jak to přesně dělá? AFS nabízí výměnné programy pro studenty, jazykové pobyty, stáže a mnoho dalšího.
A jak celý nápad vznikl? „Osobně znám jednoho dobrovolníka, Jirku. Jednou jsme si spolu povídali, že bych ráda předávala zkušenosti z oblasti komunikace studentům. Nestačila jsem se divit, jak aktivně začala realizace ze strany AFS,“ vysvětluje s úsměvem Daniela.
Školení „Komunikuj!“ připravovala s dobrovolnicí Katkou Heroutovou a školila spolu s interním školitelem AFS a členem správní rady Adamem Hankou. „Po více než 50 hodinách práce, jsem rád, že jsme to zvládli. Podle ohlasu se těším na další opakování,“ okomentoval Adam spolupráci.
Dobrovolníci měli šanci si interaktivně procvičit verbální i neverbální komunikaci v teorii i v modelových situacích. Zároveň došlo i k praktickému využití nabytých poznatků. Daniela s Adamem připravili i několik improvizačním cvičení.
„Jsem hrozně ráda, že se to povedlo a že si účastníci workshop chválí. Přemýšlíme o opakování na velké akci AFS, která se koná v říjnu tohoto roku a kde bude více než 100 účastníků. Tak snad to všechno dobře dopadne,“ dodává naše obchodnice.
Pokud vás cokoliv ohledně organizace AFS zajímá, podívejte se přímo na jejich webové stránky.

Naše Daniela se komunikovat nebojí. A dokonce se nebojí ani o komunikaci udělat workshop.

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.