Ondřej pro Mladého podnikatele: Jak malá agentura k velkým klientům přišla

Ondřej Prokop, jeden ze zakladatelů naší agentury, byl opět pozván ke skvělému Jiřímu Rosteckému, aby řekl něco zajímavého k našemu velkému projektu. Ondřej se pro Mladého podnikatele rozmluvil o tom, jak se dostat k zajímavým zakázkám od velkých značek, i když jste menší a mladá agentura, jak implementovat nové technologie do kampaně, i jak pomocí komunikace zlepšit brand velké korporace. Dozvíte se zajímavosti z kampaní pro společnost Metrostav Development i jak citlivě komunikovat developerský projekt, který se potýká z mnoha “hejty”, na sociálních sítích.
Celý video rozhovor můžete zhlédnout zde:
https://mladypodnikatel.cz/ondrej-prokop-fresh-services-kampan-na-prodej-bytu-pro-metrostav-vyvoj-webu-spoluprace-s-velkymi-znackami-t34862?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_content=facebook-mp&utm_campaign=ondrej-prokop-navackove

Ondřej Prokop

Ondřej Prokop

zakladatel a jednatel Freshe

Přihlaste se k odběru novinek

    Máte chatbota na Facebooku? Připravte se na přísnější pravidla a nepřesné cílení

    Chatbotům a jejich tvůrcům nadělil Facebook nepříjemný vánoční dárek. Od 16. prosince začínají ve všech […]

    Číst více

    Fresh březen: tisíc a jeden videocall, ale i noví klienti a projekty

    V posledních pár týdnech se svět obrátil vzhůru nohama a my ve Freshi jsme nebyli […]

    Číst více
    3 praktické tipy, jak během nouzového stavu nakopnout svůj obchod

    3 praktické tipy, jak během nouzového stavu nakopnout svůj obchod

    Současný nouzový stav a jeho nepředvídatelné trvání mnoho podnikatelů oprávněně děsí. U každé krize ovšem […]

    Číst více