Spolupracujeme s Central Group na novém webu

Naše agentura nově úzce spolupracuje se společností Central Group a.s. Jednomu z největších českých stavitelů jsme připravili rozsáhlou technicko-obsahovou analýzu. „Hlavním cílem analýzy bylo vytvořit koncept nového webu, který bude moderní, plně funkční i v mobilních zařízeních a bude uživatelsky přívětivý pro všechny skupiny návštěvníků,“ říká David Mynář, team leader marketingu Fresh Services.
Jedním z nástrojů, kterou jsme pro analýzu použili, byl Smartlook. Ten zaznamenává pohyb návštěvníků na webu a ukládá ho ve formě nahrávek a heatmap. Jednotlivé návštěvy dokáže také propojit s Google Analytics. Sesbíraná data posloužila při tvorbě UX řešení, struktury a wireframu webu. Analyzovali jsme také konkurenční webové prezentace. Provedena byla i analýza konkurence a analýza publik současného webu v Google Analytics, na jejímž základě vznikly protopersony cílových skupin.
Central Group a.s. je jedním z největších českých rezidenčních stavitelů. Za dobu svého působení již společnost úspěšně dokončila 155 rezidenčních lokalit a prodala více než 14.000 nových bytů, domů a parcel. Zakladatelem společnosti je Dušan Kunovský.
Naše digitální agentura, která se zaměřuje na výkonnostní marketing, webdesign a webovou analytiku. Na trhu působíme od roku 2007, realizovali jsme přes 250 marketingových projektů a vytvořili více než 900 webových stránek.

David Mynář, vedoucí marketingu

David Mynář, vedoucí marketingu


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Profilový obrázek

fresh

Přihlaste se k odběru novinek

    Máte chatbota na Facebooku? Připravte se na přísnější pravidla a nepřesné cílení

    Chatbotům a jejich tvůrcům nadělil Facebook nepříjemný vánoční dárek. Od 16. prosince začínají ve všech […]

    Číst více

    Fresh březen: tisíc a jeden videocall, ale i noví klienti a projekty

    V posledních pár týdnech se svět obrátil vzhůru nohama a my ve Freshi jsme nebyli […]

    Číst více
    3 praktické tipy, jak během nouzového stavu nakopnout svůj obchod

    3 praktické tipy, jak během nouzového stavu nakopnout svůj obchod

    Současný nouzový stav a jeho nepředvídatelné trvání mnoho podnikatelů oprávněně děsí. U každé krize ovšem […]

    Číst více