Spravovat newsletter, Facebook a web na 3 kliky? S Virbac Direct to není problém
Ne u všech profesí je v dnešní době zvykem, aby dělaly profesionální a pravidelný marketing. Například veterináři. Ti se většinu času věnují výkonu své profese a na řešení marketingu jim nezbývá čas. To jsme se rozhodli společně s naším klientem GS Partners změnit.
Společnost má na starosti výhradní zastoupení výrobce veterinárních přípravků Virbac na českém a slovenském trhu. Před časem si mezi veterináři udělala výzkum, z kterého vyšlo, že většina veterinářů by ráda dělala marketing, ale nemají na to čas a dostatek podkladů. Proto nás GS Partners oslovili s prosbou, zda-li bychom jim tento stav nepomohli změnit. A výsledkem byl Virbac Direct.
Intuitivní rozhraní
Nám i klientovi bylo jasné, že pro úspěch platformy bude nezbytné, aby byla co nejvíce intuitivní. Žádný veterinář nebude věnovat hodiny studiu manuálu. Tomu odpovídá i vzhled aplikace. Ten vypadá následovně.
Jednoduchost použití platformy podtrhuje také fakt, že ačkoliv veterinář může vytvářet vlastní obsah, může použít i marketingová doporučení od Virbacu. Ta klient vytváří společně s britskou agenturou specializovanou na veterinární marketing.
Newslettery a Facebook na jednom místě
Platformu jsme nestavěli na zelené louce. Jako základ jsme použili námi vyvíjenou platformu Fresh Send, kterou používáme pro své interní účely. Dost věcí jsme však přepracovali a přidali několik nových funkcí. Tato platforma již v základu umí rozesílat newslettery. Tuto funkci jsme tedy ponechali a připravili moderní šablonu pro veterináře. Velká část jejího obsahu je dynamicky generována dle veterinářova profilu (logo, kontaktní údaje, adresa, otevírací doba apod.).
Protože v současnosti si lze jen těžko představit komunikaci bez Facebooku, připravili jsme v rámci platformy možnost publikovat příspěvky na Facebook. Naše platforma se pochopitelně neomezuje pouze na statické textové příspěvky, ale umí publikovat fotografie i videa. Publikování příspěvků je řešeno přes oficiální Facebook API, kvůli které jsme se museli stát oficiálním vývojářským partnerem Facebooku a projít opravdu tvrdým ověřovacím procesem.
Během 5 minut profesionální web
Říká se, že nejlepší nápady se rodí za pochodu. To platí i zde. S klientem nás napadlo, že bychom mohli udělat generátor jednoduchých, ale profesionálně vypadajících webových stránek. Toto zadání se nám podařilo. Uživateli stačit vyplnit pár kolonek v administraci a web je na světě. Celé rozhraní pro tvorbu správu vypadá následovně.
A výsledný web pak následovně.
Školení a technická podpora
Těžko lze takovou platformu provozovat bez odpovídající technické a personální podpory. Proto jsme ještě před ostrým spuštěním provedli zaškolení všech obchodních zástupců GS Partners v České republice a na Slovensku, aby byli schopní platformu implementovat u svých klientů. Zároveň pochopitelně s klientem na platformě dále pracujeme a připravujeme nové funkce, které umožní dělat veterinářům ještě lepší marketing.
Radim Bílý
-
Navigovat v Google Analytics 4 může být náročné. V tomto...
-
JAKÉ BUGY MŮŽETE POTKAT PŘI PRÁCI S OPTIMALIZACEMI?
Jako každá velká společnost, má i Meta své mouchy. V... -
Vzděláváme se aneb co jsme si odnesli z kurzu “Právo a AI v tvorbě obsahu”
V prosinci jsme využili možnost na den odložit notebook a...