LinkedIn rozjíždí funkci live streamů. Podnikatelům umožní obrovský zásah zadarmo

B2B marketing

My B2B marketéři jsme si již zvykli, že LinkedIn v posledním roce spustil smršť novinek. Přesto si některé funkce stále zaslouží naši pozornost, neboť díky nim můžeme získat náskok před konkurencí. Jednou z nich jsou live streamy. Pojďme si je představit blíže.
 

Jako na Facebooku, ale s relevantnějším publikem

Kdo zná streamovací funkce Facebooku, nebude překvapen. Vysílající spustí živé vysílání a následně všechna jeho spojení dostanou notifikaci o zahájení streamu. Ta vypadá například následovně.

Ukázka notifikace streamu.

Ukázka notifikace streamu.


 
Pokud jste na síti aktivní, máte pravděpodobně ve spojeních i své potenciální klienty. Umíte-li produkovat zajímavý videoobsah, je to zajímavá cesta, jak se před nimi prezentovat, udržet se v jejich povědomí a zvyšovat u nich svou reputaci.
 
Samotný stream také vypadá jako na Facebooku. Jeho diváci mají možnost psát komentáře a dávat reakce, které se projevují přímo ve vysílání.
Takhle streamuje legenda náborářů Josef Kadlec.

Takhle streamuje legenda náborářů Josef Kadlec.


 

Zatím na žádost, ale už i v ČR

Streamovat na LinkedInu zatím nemůže každý. Funkce je teprve v testování, a proto pro její zpřístupnění musíte vyplnit žádost. Tu následně LinkedIn posoudí. Je-li žádost schválena, dostanete na svém profilu notifikaci.
 
U nových funkcí na sociálních sítích obvykle bývá problém, že v České republice, jakožto relativně malé zemi, bývají zpřístupněny až po několika měsících. U LinkedInu to naštěstí neplatí. Funkci živého vysílání tu využívá například přední český specialista na nábor Josef Kadlec, z jehož streamu pochází screenshoty výše. Právě malá známost funkce mezi českými podnikateli vám může dát obrovskou konkurenční výhodu, pokud ji zvládnete využít jako první.

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.