LinkedIn rozjíždí funkci live streamů. Podnikatelům umožní obrovský zásah zadarmo
My B2B marketéři jsme si již zvykli, že LinkedIn v posledním roce spustil smršť novinek. Přesto si některé funkce stále zaslouží naši pozornost, neboť díky nim můžeme získat náskok před konkurencí. Jednou z nich jsou live streamy. Pojďme si je představit blíže.
Jako na Facebooku, ale s relevantnějším publikem
Kdo zná streamovací funkce Facebooku, nebude překvapen. Vysílající spustí živé vysílání a následně všechna jeho spojení dostanou notifikaci o zahájení streamu. Ta vypadá například následovně.
Pokud jste na síti aktivní, máte pravděpodobně ve spojeních i své potenciální klienty. Umíte-li produkovat zajímavý videoobsah, je to zajímavá cesta, jak se před nimi prezentovat, udržet se v jejich povědomí a zvyšovat u nich svou reputaci.
Samotný stream také vypadá jako na Facebooku. Jeho diváci mají možnost psát komentáře a dávat reakce, které se projevují přímo ve vysílání.
Zatím na žádost, ale už i v ČR
Streamovat na LinkedInu zatím nemůže každý. Funkce je teprve v testování, a proto pro její zpřístupnění musíte vyplnit žádost. Tu následně LinkedIn posoudí. Je-li žádost schválena, dostanete na svém profilu notifikaci.
U nových funkcí na sociálních sítích obvykle bývá problém, že v České republice, jakožto relativně malé zemi, bývají zpřístupněny až po několika měsících. U LinkedInu to naštěstí neplatí. Funkci živého vysílání tu využívá například přední český specialista na nábor Josef Kadlec, z jehož streamu pochází screenshoty výše. Právě malá známost funkce mezi českými podnikateli vám může dát obrovskou konkurenční výhodu, pokud ji zvládnete využít jako první.
Radim Bílý
-
Vůně cukroví, světýlka ozdobených stromků, nákupy a očekávání nadcházejících Vánoc...
-
5 faktorů, které zvýší úspěšnost vašich nabídek
Čím déle se pohybuji ve světě obchodu, tím více si... -
Dočkáme se hojnějšího využívání dynamického pricingu mezi českými e-shopy?
Spousta e-shopistů nemění ceny několik let a maximálně občas poskytuje...