Představili jsme návody na úspěšnou vánoční kampaň: Fresh snídaně 2022

3. 10. 2022 Aktuálně Naše eventy

Letos se náš tým již počtvrté rozhodl uspořádat vánoční snídani pro obchodníky a marketéry. Konferenční místnost nuselské pobočky kavárny Zrno Zrnko se 14. září zaplnilo ambiciózními podnikateli a spousty nápadů, tipů a triků na to, jak si upéct dokonalou vánoční kampaň z těch nejefektivnějších ingrediencí.

 

Po příchodu a registraci si návštěvníci mohli nabídnout sladké i slané čerstvé pečivo, kávu nebo čaj a po deváté hodině odstartoval dvou a půl hodinový maraton nabitý vědomostmi náš šéf marketingu David Mynář. Ten se specializuje na analytiku, strategii a správné nastavení cílení, a tak svou hodinovou část tedy věnoval převážně této části vánočních kampaní. Návštěvníkům představil jednotlivé fáze plánování vánočních kampaní po měsících, strategie a následné analýzy.

Po krátké pauze se prezentace chopila jedna z freshích zástupkyní generace Z, social media specialistka Petra Charvátová. V rámci své části prezentace představila kreativní a praktické tipy a také přihodila pár rad na efektivní působení na sociálních sítích. Nechyběla ani debata nad přínosem TikToku či Pinterestu.

Kreativní nálož vyrovnal odborník na PPC, B2B kampaně a expanzi do zahraničí Petr Pluhař. Petr detailně představil výhody a úskalí B2B i B2C a svou hodinku završil Google novinkami, které se vyplatí sledovat a využít.

Spolu se všemi kolegy jsme po prezentacích s hosty u kávy a croissantu individuálně probrali jejich kampaně.

Letošní vánoční snídani považujeme za vydařenou a můžeme vám prozradit, že na další akci nebudete muset čekat až do příštích Vánoc. 🙂

 

Petra Charvátová
Petra Charvátová působí ve Fresh Services jako kreativec a specialistka na sociální sítě. Má za sebou několik let praxe v oblasti produkce, PR a správy sociálních sítí. Působila v hudebním průmyslu a podílela se na tvorbě komunikace festivalu United Islands of Prague 2021