Představili jsme návody na úspěšnou vánoční kampaň: Fresh snídaně 2022
Letos se náš tým již počtvrté rozhodl uspořádat vánoční snídani pro obchodníky a marketéry. Konferenční místnost nuselské pobočky kavárny Zrno Zrnko se 14. září zaplnilo ambiciózními podnikateli a spousty nápadů, tipů a triků na to, jak si upéct dokonalou vánoční kampaň z těch nejefektivnějších ingrediencí.
Po příchodu a registraci si návštěvníci mohli nabídnout sladké i slané čerstvé pečivo, kávu nebo čaj a po deváté hodině odstartoval dvou a půl hodinový maraton nabitý vědomostmi náš šéf marketingu David Mynář. Ten se specializuje na analytiku, strategii a správné nastavení cílení, a tak svou hodinovou část tedy věnoval převážně této části vánočních kampaní. Návštěvníkům představil jednotlivé fáze plánování vánočních kampaní po měsících, strategie a následné analýzy.
Po krátké pauze se prezentace chopila jedna z freshích zástupkyní generace Z, social media specialistka Petra Charvátová. V rámci své části prezentace představila kreativní a praktické tipy a také přihodila pár rad na efektivní působení na sociálních sítích. Nechyběla ani debata nad přínosem TikToku či Pinterestu.
Kreativní nálož vyrovnal odborník na PPC, B2B kampaně a expanzi do zahraničí Petr Pluhař. Petr detailně představil výhody a úskalí B2B i B2C a svou hodinku završil Google novinkami, které se vyplatí sledovat a využít.
Spolu se všemi kolegy jsme po prezentacích s hosty u kávy a croissantu individuálně probrali jejich kampaně.
Letošní vánoční snídani považujeme za vydařenou a můžeme vám prozradit, že na další akci nebudete muset čekat až do příštích Vánoc. 🙂
Petra Charvátová
-
5. 2. 2024Navigovat v Google Analytics 4 může být náročné. V tomto...
-
31. 1. 2024
JAKÉ BUGY MŮŽETE POTKAT PŘI PRÁCI S OPTIMALIZACEMI?
Jako každá velká společnost, má i Meta své mouchy. V... -
31. 1. 2024
Vzděláváme se aneb co jsme si odnesli z kurzu “Právo a AI v tvorbě obsahu”
V prosinci jsme využili možnost na den odložit notebook a...